Beantwoord

Blokkade actief na betaling

  • 21 September 2022
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

mijn simkaart is al langer als 2 uur geblokkeerd na de betaling en ik kan niemand benaderen hier over ik heb zsm mijn simkaart weer werkend nodig iemand die mij hierbij kan helpen ? ik heb al van alles geprobeerd 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 21 September 2022, 09:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @michaelbehnert, goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Heb je deze betaling gedaan via de iDeal knop in je My T-Mobile account of heb je het bedrag handmatig naar ons overgemaakt? Indien je het via de iDeal knop hebt betaald, worden eventuele blokkades binnen een uur verwijderd. Mocht je het handmatig naar ons hebben overgemaakt, dan duurt het altijd ongeveer 3 werkdagen voordat dit is verwerkt en gekoppeld in je account. Zodra dit is verwerkt, worden je blokkades verwijderd. Kun je mij laten weten hoe je hebt betaald en of je vandaag even je telefoon opnieuw kunt opstarten om te kijken of het dan weer werkt? Ik hoor het graag van je! 

Reageer