Beantwoord

Blokkade na aanvraag betalingsregeling

  • 15 September 2021
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Goedemorgen, na een betalingsachterstand heb ik gisteren een betalingsregeling aangevraagd, hierna werd vermeld dat op de dag van aanvraag datde blokkade zou worden verwijderd. Helaas is mijn simkaart nog steeds geblokkeerd. Mvg

icon

Beste antwoord door CrisTien 15 September 2021, 11:16

Goedemorgen @Vanessa331 Welkom! 
 

Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?

  • Als je openstaande saldo € 30,- of hoger is
  • Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
  • Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen

 Alvast goed om te weten

  • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen

 
Wil je een betalingsregeling aanvragen?
Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Vanessa331 Aanvragen is 1, maar is de betalingsregeling al toegekend? Er zijn namelijk nogal wat voorwaarden aanverbonden. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Vanessa331 

Heb je geen netwerk of dat wel? Misschien helpt het herstarten van je telefoon ook.

Tijdens een betalingsregeling krijg je een blokkade op het bellen in en naar het buitenland, bellen naar servicenummers, internetten in het buitenland en op het gebruik van sms diensten.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Vanessa331 Welkom! 
 

Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?

  • Als je openstaande saldo € 30,- of hoger is
  • Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
  • Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen

 Alvast goed om te weten

  • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen

 
Wil je een betalingsregeling aanvragen?
Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

Reageer