Beantwoord

blokkade na betaling


Beste medewerker

Ik had een betalingsachterstand, deze heb ik vanmiddag  afbetaald. Mijn diensten waren geblokkeerd en zou na een uur opgeheven zijn, ik heb een bevestiging van de betaling gehad per mail maar na 4 uur kan ik nog steeds niks? Ik heb ook mijn telefoon een paar keer opnieuw gerestart.

 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 27 May 2021, 12:29

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @B.J.Nhoca Heb je me IDeal het hele bedrag betaald? 
 

Klik hier voor uitleg en hoe snel ze een betaling verwerken op werkdagen!
Start altijd na betaling wel even opnieuw je telefoon op.

Succes 

Beste,

ik had het handmatig overgemaakt want, de ideal mail werkte niet

Reputatie 7
Badge +14

O @B.J.Nhoca  Daar zit het dus in. Alleen Ideal werkt zo snel.Handmatig kost het even tijd om te activeren. Laat even weten wanneer alles weer werkt. 
Het kan enkele werkdagen duren. 
Vraag de volgende keer op tijd een regeling aan. Je wordt dan in NL niet geblokkeerd 

 

  • De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
  • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt. 
  • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
  • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren.

Heb gister een bedrag van 65.51 overgemaakt maar nog geblokkeerd moest.65.11 zijn

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @christakemp 

Ik neem aan dat je de betaling handmatig hebt gedaan? De verwerking hiervan kan tot 2 werkdagen duren.

Normaal word de blokadde gelijk ppgeheven ivm gezondheid problemen 

Reputatie 7

Hoi @christakemp,

We willen hier natuurlijk graag bij helpen! Een handmatige overschrijving herkent natuurlijk geen bijzondere omstandigheden, dus dat gebeurt niet automatisch. Ik wil graag voor je kijken wat ik voor je kan betekenen. Kun je mij een privébericht sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Zodra ik deze van je heb mogen ontvangen kan ik aan de slag!

[Privégegevens verwijderd door Moderator. Plaats geen persoonlijke info in openbare berichten!]

Reputatie 7

@christakemp

Je had een deel van je persoonlijke info in een openbare reactie geplaatst, dat was niet de bedoeling, aangezien hier mee kan lezen en die info kan gebruiken/misbruiken. Je kunt een privébericht sturen via mijn profiel. Zorg er dan wel voor dat je gelijk álle gegevens naar me stuurt, anders kan ik je nog steeds niet verder helpen.

Hi! 

 

Ik had een betaalregeling en een achterstand. Nu heb ik 1 factuur maand betaald via ideal. En kreeg een email met 'we hebben je betaling ontvangen' .. Maar hij doet het nog steeds niet? En ik moet morgen een heel belangrijk telefoontje plegen! Kunnen jullie iets voor me doen? 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Kellly welkom bij de community.

Als je goed de betaling regeling had gelezen wist je dat de regeling ook inhoud dat je alle andere facturen op tijd betaald moesten worden.

Als je afgesloten bent geraakt omdat de volgende factuur ook niet werd betaald kan het zijn dat de betalingsregeling is stopgezet en dat die factuur ook nog eerst helemaal betaald moet worden.

Als je nu wel kan kun je via Ideal die factuur ook betalen, dan is er geen achterstand meer. Morgen kan een moderator even in de systemen kijken voor je of deze theorie klopt.

Hi Eric, 

 

Moet ik dan morgen opnieuw een bericht sturen of word dit automatisch opgepakt?

Ja ik heb nu dus 1maand al betaald. Ik kan niet in een keer zo'n groot bedrag missen dus misschien kunnen we er samen hopelijk uitkomen. Ik heb me telefoon ook echt nodig voor me werk. En moet morgen zoals ik al zei een belangrijk telefoontje plegen. 

 

Ik hoop dat jullie me willen en kunnen helpen. 

Reputatie 7
Badge +14

Moderators lezen mee hoor.  Je hoeft niet opnieuw je vraag te stellen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kellly 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je de bedragen van je betalingsregeling nog open hebt staan. De blokkades worden pas verwijderd als je betalingsregeling helemaal is voldaan. Dus pas als het totaal bedrag binnen is kan de blokkade verwijderd worden. Op My T-Mobile kun je ook precies zien welk bedrag nog openstaat. Ik hoop dat het alsnog lukt om te betalen of dat je een mobiele telefoon kan lenen om alsnog je telefoontje te plegen. 

Ik hoop ook dat je nu meer duidelijkheid hebt en wens je een fijn weekend toe!

Dus als ik nu mog 2x die 30euro betaal is het opgelost? 

Want het zelfde bedrag staat er al gisteren voordat ik deed betalen? .. Dus daarom is het mij ook onduidelijk.

Reputatie 7
Badge +9

@Kellly Ja en de factuur van November moet ook nog voldaan worden. Je ziet bij My T-Mobile het totaal openstaande bedrag. Als die is betaald dan wordt de blokkade verwijderd automatisch verwijderd. Ik hoop dat je zo verder komt!

Zou ik prive met jullie verder kunnen praten? Of zouden jullie mij kunnen bellen? Of kan ik ook niet meer gebeld worden?

Als ik in de winkel zou betalen, zou het dan sneller opgeheven worden? 

Reputatie 7
Badge +14

Vanuit het forum worden klanten niet gebelt. Betalen in de winkel is niet sneller dan betalen via de bank. Dit soort blokkade processen worden het snelst opgeheven als alle achterstand via IDeal is betaald. Dat kun je dus doen in de my-tomobile omgeving. 

Als het allemaal niet gaat lukken voor je zou je tijdelijk ook een prepaid sim kunnen kopen. Kost iets van 10 euro maar dan kun je in iedergeval die belangrijke telefoontjes plegen.

Reageer