Beantwoord

Blokkade na betaling


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo ik had een achterstand die ik heb voldaan heb ook een bericht ontvangen dat als er een blokkade op mij sim is dat het er binnen een uur vanaf zou zij maar tot op heden is dat niet het geval kan nog steeds niet bellen of internetten 

icon

Beste antwoord door Seccie 23 March 2023, 09:49

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @szr1983

Ik kan me voorstellen dat je natuurlijk weer zo snel mogelijk gebruik wilt maken je abonnement. Mag ik vragen hoe je de betaling hebt voldaan? Er gelden een aantal spelregels bij betalingen.

Als je een betaling doet, kan het even duren voordat deze zichtbaar is op My T-Mobile. Hoe lang het duurt, hangt af van manier waarop je betaalt.

  • De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDEAL), namelijk 1 uur.
  • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt.
  • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.

Let op! Op My T-Mobile staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt, staat deze niet meteen in je overzicht. Dat kan een paar dagen duren. Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile? Neem dan contact met ons op.

Hopelijk weet je zo voldoende en als we verder nog iets voor je kunnen betekenen zeg het vooral. 

Die heb ik met iDeal gedaan er staat op dat het een uur opgelost moest zijn zijn nu al 10 uurtjes over heen geweest en nog steeds kan ik niet bellen of internetten 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @szr1983 

Goed dat je je betaling al hebt voldaan. Heb je ook je toestel opnieuw gestart? Vaak werkt je verbinding daarna weer. Mocht het nog steeds niet werken dan kan ik controleren of je betaling is verwerkt en de blokkade is verwijderd. Ik heb hiervoor wel je gegevens nodig. Zou je een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Dat heb ik nu ook al tig keer geprobeerd werkt nog steeds niet ik zal je wel een prive bericht sturen 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @szr1983,

Normaal gesproken zouden blokkades automatisch verwijderd moeten worden na betaling. 
Zou je je toestel eens kunnen herstarten? Ik hoor graag weer van je. 

Hii 

Ik wacht ook al sinds gisteravond maar helaas nog steeds een blokkade. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Zizii 

Heb je de achterstand betaald via iDeal of handmatig via internetbankieren?

Met iDeal is de betaling vrijwel meteen verwerkt, binnen een uur wordt de blokkade opgeheven. Je moet wel even je telefoon opnieuw opstarten.

Via internetbankieren kan de verwerking van je betaling tot 3 werkdagen duren.

Staan de openstaande facturen in je My T-Mobile account nu wel als betaald?

Hi,

 

De blokkade is opgeheven. Het heeft even geduurd helaas. Had via iDeal betaald. 

Hi goedemiddag was 2 maanden buitenland zojuist in nl. Heb ik blokkade gekregen dit heb ik uiteraard gelijk betaald maar zit zonder internet moet mijn beveiliging uit doen via de telefoon anders kan ik me huis niet in dus zit nu bij maccie op de stoep zouden jullie me willen helpen aub

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nadjebarkie 

Heb je betaald via iDeal? Binnen een uur zou de blokkade opgeheven moeten zijn, je moet daarna nog wel even je telefoon herstarten.

Bij een handmatige overboeking kan de verwerking van je betaling tot 3 werkdagen duren 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nadjebarkie 

Is het inmiddels gelukt? Anders help ik je natuurlijk graag verder! Zou je me in dat geval een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kijk ik direct wat ik voor je kan betekenen.

Reageer