Beantwoord

Blokkade na betalingsregeling

  • 23 March 2023
  • 5 reacties
  • 158 Bekeken

Ik heb woensdag een betalingsregeling getroffen, alleen mijn sim is nog steeds geblokkeerd. Hoort dit zo of is er iets mis gegaan?

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 March 2023, 20:32

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Henk1711 

Op deze pagina lees je alles over betalen, je vindt er ook informatie over betaalafspraken.

Zie je de regeling wel in je My T-Mobile account staan en is de eerste betaling al voldaan? Je blokkade wordt meestal binnen een uur opgeheven en je hoeft dan alleen je telefoon even opnieuw te starten.

Hallo @Henk1711 

Op deze pagina lees je alles over betalen, je vindt er ook informatie over betaalafspraken.

Zie je de regeling wel in je My T-Mobile account staan en is de eerste betaling al voldaan? Je blokkade wordt meestal binnen een uur opgeheven en je hoeft dan alleen je telefoon even opnieuw te starten.


De eerste betaling staat gepland voor 4 april. De regeling staat wel in mijn T-Mobile account.. 

Reputatie 7
Badge +15

@Henk1711 

In de link zie ik bij de veelgestelde vragen ook staan dat als je geblokkeerd bent de blokkade pas wordt opgeheven nadat alle betalingen binnen zijn.

Klopt, die heb ik gezien. Alleen staat er dat je een blokkade krijgt naar bellen en internetten in het buitenland. Ik heb een blokkade op alles.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Henk1711 

Is de blokkade voor gebruik in Nederland inmiddels opgeheven? Anders kijk ik graag met je mee of je betaalregeling goed is verwerkt en welke blokkades actief zijn. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Ik kijk dan graag met je mee!

Reageer