Beantwoord

Data gebruik Canada

  • 22 August 2022
  • 4 reacties
  • 450 Bekeken

  • Weet de weg
  • 7 reacties

TMobile

Ik zit binnenkort in Canada. Canada valt in zone2 en kosten etc voor data gebruik zijn me duidelijk.

Nu lees ik ook :

De T-Mobile USA Travel & Surf pas is alleen geldig in de Verenigde Staten op het T-Mobile USA netwerk. Deze pas wordt automatisch beëindigd na het verstrijken van de geldigheidsduur of internetlimiet. Daarna kun je een nieuwe pas kopen. Je verbruik wordt afgerond per KB. Bekijk de dekkingskaart van het T-Mobile USA netwerk. Let op: alleen abonnementshouders kunnen gebruik maken van deze Travel & Surf pas. Dit betekent dat Prepaid-gebruikers de T-Mobile USA Travel & Surf pas niet kunnen kopen of gebruiken.

 

Als ik dan vervolgens op de kaart van het dekkingsgebied kijk dan valt het gedeelte van Canada waar ik verblijf, Toronto, ook onder het dekkings gebied van T Mobile Usa.

Weten jullie of de TMobile Usa Travel&Surf ook daadwerkelijk gaat werken voor mij in Canada ? Uiteraad abonnementhouder.

Alvast bedankt, dpd

 

 

icon

Beste antwoord door eric 22 August 2022, 22:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Tevens zal ik graag mijn emailadres voor de community willen wijzigen, lees dat een moderator dat voor me kan doen

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @dpd , welkom bij de community. 

T-Mobile does not operate in Canada, so you will roam onto one of the local carriers - Telus, Rogers or Bell. Make sure your T-Mobile phone plan includes Canada roaming.

Dit is dus vergelijkbaar met EU roaming,  maar dan voor Amerikanen. Die kunnen met hun t-mobile abonnement zonder meerkosten in Canada hun bundels gebruiken. 

Voor Nederlandse abonnementen geldt dit niet. In Canada gebruik je een zone 2 travel en surf bundel.

Het mooie is dat indien je een bundel nodig hebt je dit automatisch per SMS krijgt aangeboden.  

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dpd 

Ik zie dat Eric jou al van een antwoord heeft voorzien. Ik kan je ook verder helpen met het wijzigen van je  e-mailadres. Als je mij een privébericht stuurt met je huidige e-mailadres en nieuwe e-mailadres dan help ik je graag verder. 

Thanks voor jullie reacties. Duidelijk. Jammer dat Travel&Surf Usa niet werkt.