Beantwoord

Dekking/storing 4g Terschelling

  • 21 November 2021
  • 4 reacties
  • 178 Bekeken

Dag,
In de herfstvakantie hadden we slecht/geen 4g op West-Terschelling. Volgens de storingskaart is er nog altijd een storing met verminderd bereik. We overwegen weer een dagje die kant op te gaan. Wanneer verwacht T-mobile de storing op te lossen?

Alvast dank!

icon

Beste antwoord door Dave 25 November 2021, 11:31

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Anneke_Luijten,

Heerlijk zeg, af en toe lekker naar Terschelling! 

Ik heb het even gecontroleerd en ik zie dat we nog wat problemen hebben op Terschelling en we kunnen deze hopelijk spoedig oplossen, maar ik durf hier geen vaste datum aan te prikken jammer genoeg. Hopelijk is het in ieder geval opgelost voordat jullie (eventueel) weer een dagje richting het eiland vertrekken.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag en anders alvast veel plezier op het mooie Waddeneiland!

Heel vervelend dit. Dit zou beteken dat ik straks voor de derde keer dit jaar niet of uitermate slecht bereikbaar ben als ik op Terschelling ben. Zowel prive als voor mijn werk (waar ik ook t-mbile heb). Hebben jullie een suggestie hoe ik wel bereikbaar kan zijn, behalve dan natuurlijk overstappen naar een andere provider?

Reputatie 7
Badge +14

Heel vervelend dit. Dit zou beteken dat ik straks voor de derde keer dit jaar niet of uitermate slecht bereikbaar ben als ik op Terschelling ben. Zowel prive als voor mijn werk (waar ik ook t-mbile heb). Hebben jullie een suggestie hoe ik wel bereikbaar kan zijn, behalve dan natuurlijk overstappen naar een andere provider?

Elk T-Mobile abonnement heeft Voice over Wifi. Die internet aansluiting hoeft niet van T-Mobile te zijn. Bellen en gebelt worden werkt dan dus via elke wifi verbinding. Veel telefoons ondersteunen dit. O.a. Apple en Samsung modellen. Of je gebruikt een prepaid simkaart van een andere provider. Dan zet je op je T-Mobile nummer een doorschakeling naar dat prepaid nummer wanneer je geen dekking hebt. Als je een telefoon hebt die 2 sims ondersteund is dit de makkelijkste oplossing.

Heel vervelend dit. Dit zou beteken dat ik straks voor de derde keer dit jaar niet of uitermate slecht bereikbaar ben als ik op Terschelling ben. Zowel prive als voor mijn werk (waar ik ook t-mbile heb). Hebben jullie een suggestie hoe ik wel bereikbaar kan zijn, behalve dan natuurlijk overstappen naar een andere provider?

Elk T-Mobile abonnement heeft Voice over Wifi. Die internet aansluiting hoeft niet van T-Mobile te zijn. Bellen en gebelt worden werkt dan dus via elke wifi verbinding. Veel telefoons ondersteunen dit. O.a. Apple en Samsung modellen. Of je gebruikt een prepaid simkaart van een andere provider. Dan zet je op je T-Mobile nummer een doorschakeling naar dat prepaid nummer wanneer je geen dekking hebt. Als je een telefoon hebt die 2 sims ondersteund is dit de makkelijkste oplossing.


Dag Eric,

Dank voor het meedenken. Waar ik zit, is geen stabiele/veilige wifi (want openbaar, niet beveiligd). Wat overigens gewoon op West is, niet ergens in de natuur buiten de bebouwde omgeving. Daarnaast heb ik de 4g ook nodig om veilig te kunnen mailen etc. qua werk in voorkomende gevallen. Los daarvan, heb ik niets voor niets unlimited, en wil ik ook graag prive gewoon (wederom veilig) kunnen blijven internetten.
Mijn mobiel kan 2 sims aan, werk en prive :). Een derde zit er niet in.

Ik hoop dus dat T-mobile dit terugkerende probleem op Terschelling binnenkort duurzaam heeft opgelost...