ESIM activatie werkt niet

  • 26 August 2022
  • 3 reacties
  • 298 Bekeken

Vandaag een simkaart omgezet naar een esim. Geen activatiecode ontvangen en nu doet mijn simkaart het niet en mijn esim niet. Ik kan nu niets meer. Is er een oplossing?

Ik kan ook geen nieuwe esim aanschaffen.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @k4ltv73s0 

Heb je de mogelijkheid om langs een Odido shop te gaan? Daar kunnen ze je direct helpen met het bestellen en activeren van een eSim. Zorg er dan wel voor dat je een geldig ID-bewijs bij hebt zodat ze je kunnen helpen. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Ik heb een soort gelijk probleem.
Tijdens mijn overstap naar een nieuwe telefoon lukte het niet de e-sim te transferren. Dit kon wellicht komen doordat T-mobile overging naar Odido.

Ben daarna weer een simkaart gaan gebruiken maar daar krijg ik weer geen 5G.
Ik gebruik nu een Iphone 11 pro max en wil zowel gebruik maken van e-sim als 5g. Wat kan ik doen?
Als ik e-sim op de mobiele app of op de website probeer te bestellen dan krijg ik de volgende melding:

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @sonic_worm 

Is het inmiddels gelukt met simkaart activeren? Anders zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Stuur ook je vorige en huidige simkaartnummer mee dan kijk ik graag met je mee!

Reageer