Beantwoord

ESim activeren lukt niet

  • 26 August 2022
  • 5 reacties
  • 1422 Bekeken

Hallo,

 

Vandaag een nieuwe telefoon gekocht nadat mijn oude defect is gegaan. Echter kan ik de nieuwe esim niet activeren. Dit omdat mijn oude sim niet werkt kan de verificatiecode niet worden verstuurd. Nu moet ik hiervoor langsgaan bij een t-mobile shop. Echter zit ik nu enkele weken in Spanje dus dat word een lastig verhaal. Hoe kan ik dit oplossen?? Momenteel kan ik niet bellen.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 28 August 2022, 11:08

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rudyradus 

Je moet inderdaad langs een T-Mobile shop om de simkaart te activeren. Ik wil graag uitzoeken of ik iets kan betekenen. Zou je mij een privé-bericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Stuur ook je oude en huidige simkaartnummer mee.  

hi! vandaag de iphone 14 gekregen. Maar de esim activeert niet. Op mijn oude toestel (iphone 12) heb ik nog wel het tmobile netwerk. Wat moet ik doen?

Reputatie 6
Badge +3

Hi @marcotr71

Wat leuk dat jij je nieuwe iPhone 14 al in huis hebt! Zou jij een nieuw topic kunnen aanmaken? Dan help ik je via daar verder! 😊

Hi @rudyradus 

Je moet inderdaad langs een T-Mobile shop om de simkaart te activeren. Ik wil graag uitzoeken of ik iets kan betekenen. Zou je mij een privé-bericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Stuur ook je oude en huidige simkaartnummer mee.  

Ik heb letterlijk hetzelfde probleem nu. Dacht het even leuk te activeren voordat ik morgen naar spanje ga, paasdag en alle winkels nu gesloten dus kan ook helemaal niks nu. Volgens mij werkt de oude sim nu ook niet meer...

Reputatie 7
Badge +9

Hi @gerrie-b 

Is het inmiddels gelukt om te activeren? Anders help ik je graag verder! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? En graag ook je huidige simkaartnummer en je nieuwe simkaartnummer dan help ik je met alle liefde verder! 

Ik hoop dat je een leuke tijd zal hebben in Spanje!

Reageer