Beantwoord

esim voor de watch zonder watch

  • 30 October 2021
  • 6 reacties
  • 1433 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb al een tmobile abonnement en Apple Watch cellular die ik Duitsland heb gekocht in de hoop dat tmobile  met esim voor de Watch komt. Dit is inmiddels gebeurd
nu wil ik mijn Watch dus gebruiken ivm multisim .. alleen zie ik dat tmobile multi Sim alleen in abonnement combinatie verkoopt met de Apple Watch .. klopt dat? Waar kan ik anders alleen de esim bestellen? 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 30 October 2021, 09:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @T-easer Welkom! Nee dat klopt niet!

Lees Hier alles over de multi-Sim. Vrijdag 5 nov. Kunnen jij, ik en vele anderen er eventueel ook gebruik van maken zonder aankoop Watch bij TM.

 

Klanten die al in het bezit zijn van een Apple Watch Cellular model, kunnen vanaf 5 november ook een Multisim abonnement afsluiten. Een Multisim abonnement kost 5 Euro per maand.

Groetjes en fijn weekend! 

Reputatie 2

Thanks .. klinkt goed maar hoe moet ik de wacht cellular activeren als ik een tmobile abb op iPhone 12 en iWatch 6 cellular heb die allebei de laatste ios hebben? 
 

en vanaf wanneer kan dat? Want via de Watch wordt het volgende aangegeven als je het netwerk wil activeren: 

T-Mobile NL ondersteunt de Apple Watch op dit moment niet. Ga naar https://www.apple.com/watch/cellular/ voor meer informatie over mobiele Apple Watch-abonnementen.

Reputatie 7
Badge +14

@T-easer Onderaan Deze pagina staat alles uitgebreid uitgelegd 

En wanneer het kan heb ik al vermeld. Lees mijn eerste antwoord.

Lees alles even rustig door want er staan meer tips. 

Fijn weekend

Reputatie 7
Badge +14

Multisim is  5November beschikbaar voor T-Mobile klanten met een Go abonnement, een iPhone 6s of nieuwer met iOS 15.1 en een Apple Watch Series 3 (GPS + Cellular) of nieuwer met watchOS 8.1.​

Volg deze stappen om Multisim te kopen:​


5 november 

  1. Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch (GPS + Cellular) is ontgrendeld en bijgewerkt naar watch OS 8.1.​ 
  2. Ga naar Mobiel netwerk.​ 
  3. Verschijnt er een melding over een aanbiederupdate? Tik dan op Werk bij.​ 
  4. De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.​ 
  5. Je komt nu op de Multisim bestelpagina van T-Mobile. Hier kun je inloggen met je My T-Mobile account en Multisim kopen. ​ 
  6. Na je aankoop zie je een bevestiging dat het gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt voor gebruik.

Heb je nog geen Apple Watch (GPS + Cellular)? Bestel de allernieuwste Apple Watch Series 7 (GPS + Cellular) nu bij ons!

Aanschaffen van Multisim kan al;

 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag! Al de  vragen en opmerkingen over de IWatch kan je nu Hier posten. Zo blijft het voor iedereen goed te volgen