eSIM werkte kort en toen niet meer

  • 4 November 2022
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 1

Voor m'n nieuwe iPhone heb ik een eSIM besteld. Het activeren lukte eerst een paar keer niet maar toen ging het wel een keer goed. M’n telefoon ging activeren en halverwege het proces leek ik verbinding te hebben, ik kreeg ook berichten binnen. Toen ik later weer keek was m’n verbinding weer weg en ik kan het niet meer terugkrijgen….


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wessel_v 

Heb je je toestel al opnieuw gestart? Soms kan dat helpen. Mocht je nog problemen ervaren, dan kun je het beste langs een T-Mobile shop. Daar kunnen ze direct met je meekijken en het oplossen. Dat is de snelste manier om je eSim weer werkende te krijgen. Ik hoor graag of het lukt!

Reputatie 1

Hi Hajar, 

Thanks voor je antwoord. Opnieuw opstarten heb ik inderdaad al geprobeerd. Ik zit in het buitenland dus helaas gaat dat niet lukken. Heb je misschien andere tips?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wessel_v 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN, je oude simkaart nummer en je huidige simkaart nummer? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen.

Reageer