Gebeld worden door T-Mobile

  • 25 April 2023
  • 2 reacties
  • 11354 Bekeken

Ik kan de titel niet meer aanpassen maar dit moet natuurlijk zijn, gebeld worden DOOR t-mobile

Hallo,

Al enkele dagen wordt ik gebeld door dit nummer; +31614094100.  Als ik ze +31 weghaal en er gewoon 06 van maak geeft google aan dat dit het nummer van T-mobile is.

Prima dat jullie me bellen omdat ik m'n abonnement kan verlengen, maar het wordt wel beetje vervelend dat als ik dan opneem er niks gezegd wordt en opgehangen wordt.

Jason van Odido 10 maanden geleden

Hoi @Mtec93, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Sorry voor het late antwoord, jouw topic was nog niet gecategoriseerd en kwam zodoende in een onbestemde map terecht. 

Ik zal doorgeven aan onze bellers dat er niet langer op deze manier contact moet worden gezocht. Opnemen zonder iets te zeggen, valt absoluut niet binnen ons serviceniveau. Excuses voor deze ervaring en bedankt voor jouw waardevolle feedback!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mtec93, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Sorry voor het late antwoord, jouw topic was nog niet gecategoriseerd en kwam zodoende in een onbestemde map terecht. 

Ik zal doorgeven aan onze bellers dat er niet langer op deze manier contact moet worden gezocht. Opnemen zonder iets te zeggen, valt absoluut niet binnen ons serviceniveau. Excuses voor deze ervaring en bedankt voor jouw waardevolle feedback!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Mtec93, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Sorry voor het late antwoord, jouw topic was nog niet gecategoriseerd en kwam zodoende in een onbestemde map terecht. 

Ik zal doorgeven aan onze bellers dat er niet langer op deze manier contact moet worden gezocht. Opnemen zonder iets te zeggen, valt absoluut niet binnen ons serviceniveau. Excuses voor deze ervaring en bedankt voor jouw waardevolle feedback!

KLinkt als een verkeerd afgestelde AUTO DIALER.. Zulke apparaten zijn de key stone van een uitgaand call center… 

Reageer