Beantwoord

Geen 5G met iPhone 12 max pro

  • 12 June 2022
  • 6 reacties
  • 429 Bekeken

Reputatie 1

 

 

Hallo 

ik heb een nieuwe  iPhone 12 Max pro en deze gisteren in gebruik. Genomen en mijn t-mobile nano Sim overgezet , maar geen 5G signal , ligt dit aan het  abbonnemt , de verkoper in de T-mobile shop zei van niet gisteren ..

Mijn abbo heeft  onbeperkt bellen 8gb data onbeperkt SMS  ben al ruim 10 je klant bij t-mobile 

 

weet iemand dit ??

 

mmols4088

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 13 June 2022, 09:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @mmols4088  Heb je 5G wel aanstaan in je mooie nieuwe iPhone? Telefoon al een keer opnieuw opgestart? Ik heb dezelfde telefoon maar had ook niet overal 5 G bereik.

Hou er rekening mee dat 5G nog niet overal goed werkt, het kan per straat/plaats verschillen.

kies Instelling- mobiel netwerk, kies de optie mobiel data  kies gesprekken en data daar kan je 5G aanzetten.

Als de instellingen goed staan en er is 5G springt  de telefoon vanzelf over van 4 naar 5.

Hopelijk gaat het je zo  lukken

MVG.

 

Reputatie 1

Hallo  cristien

 

had dit alles al gedaan direct na  het overzetten 

van mijn simcard , staat dus goed 

dat je niet overal 5G dekkkng hebt was me al duidelijk 

 

maar tot op heden nog geen 5G 


mmols4088

 

Reputatie 7
Badge +14

@mmols4088 Staat alles ook aan in je mobile account? Wil je daar ook even kijken? 

Morgen zijn de moderators er weer. Lukt het nu niet kunnen ze je verder helpen.

Fijne avond. 

 

Reputatie 1

Bedankt ik check het even , Volgens mij wel 

 

f.avond

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mmols4088 

Ik ben voor je gaan kijken en met jou abonnement en toestel zou je toegang moeten hebben tot 5G, maar dat stond nog niet aan. Ik heb dat nu aangezet dus als je je toestel opnieuw start dan zou je wel 5G toegang moeten hebben. Ervaar je hierna nog steeds problemen met 5G controleer dan via onze dekkingskaart de dekking op jouw locatie. Het kan zijn dat de 4G dekking daar sterker is dan de 5G en dan schakelt je toestel automatisch over naar de sterkste dekking.

Ik hoop dat het is opgelost en dat je zo verder komt! 

Reputatie 1

Mijn dank hiervoor Hajar en inmiddels zie 5G en begrijp uiteraard dat bij een slechtere 5G dekking dat hij terug gaat naar 4G of zelfs 3G en dat wisselt met waar je ben kwa dekkkngsgraad 

 

bedankt 

bij mij werkt het nu 

 

mmols4088