Beantwoord

Geen bereik

  • 19 August 2022
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

Ik heb een nieuw abonnement (onbeperkt) besteld. Ik heb de sim in gebruik genomen, ik moet de pincode intoetsen (ja deze is juist). Vervolgens heb ik geen service, ik kan alleen noodoproepen doen. Ik kan het nummer ook niet toevoegen aan mijn huidige account met het unlimited tablet abonnement.

Wat nu te doen?

icon

Beste antwoord door Cristien 19 August 2022, 14:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Thomasdetruck Is de simkaart nieuw en al geactiveerd?

Anders is de snelste manier even langs een TM shop gaan om je kaart te activeren en je te legitimeren 

Reputatie 7
Badge +14

@Thomasdetruck

  1. We hebben onze protocollen en processen nog verder aangescherpt. Klanten die hun simkaart kwijt zijn of een kapotte simkaart hebben, kunnen alleen nog in de T-Mobile winkel hun nieuwe simkaart activeren. Klanten die echt niet in de gelegenheid zijn om naar de winkel te komen, worden doorgeschakeld naar een speciaal team dat met extra controle stappen alsnog in uitzonderlijke gevallen de nieuwe simkaart kan activeren.   
  2. Als we zien dat er een poging is gedaan om te simswappen, nemen we contact op met de klant om hierop te wijzen. Daarbij adviseren we extra waakzaam te zijn op verdachte zaken.   
  3. Via al onze kanalen brengen we het gevaar van simswapping bij klanten, dealers en medewerkers op regelmatige basis onder de aandacht.  SimSwap uitleg
  4. https://www.t-mobile.nl/klantenservice#contact
  5. https://www.t-mobile.nl/winkels 

Bron:website T-Mobile

Goedemiddag @Thomasdetruck Is de simkaart nieuw en al geactiveerd?

Anders is de snelste manier even langs een TM shop gaan om je kaart te activeren en je te legitimeren 

Dan ga ik dat maar eens nakijken in de winkel, dankjewel!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Thomasdetruck, momenteel ontvangen we de melding dat een aantal klanten niet kan bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Niet bellen mobiel netwerk 19-8-2022 | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.

 

UPDATE: excuses voor de foutieve constatering. Je kunt de SIM activeren bij een T-Mobile winkel! 😊