Beantwoord

Geen bereik 4G in het buitenland


Ik zit in spanje en heb geen 4G bereik, heb al het andere uitgesloten, had dit probleem ook in spanje, terug in Nederland hebben ze nieuwe simkaart erin gestopt en zou het probleem zijn verholpen… maar niet dus.. kan t mobile op geen enkele manier bereiken 

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 July 2022, 13:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mariposita 1 

Gaat het alleen om 4G of ook bellen en sms'en dus geen netwerk?

Hier kun je kijken welke netwerken in Spanje werken en welke 4G hebben :

https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/dekking-buitenland

Controleer ook of mobiele data en roaming aan staan.

Heb je verder geen openstaande facturen of blokkades in je My T-Mobile account?

Indien je abonnement nog niet ouder is dan 2 maanden dan staat er standaard nog een blokkade op voor gebruik in het buitenland.

Alles wat hier gezegd is is verder gechecked en bekeken…. Daarom snap ik het ook niet … maar ik kan niemand bereiken vsn t mobile op geen enkele manier 

En het gaat dus ook idd om niet kunnen bellen, sms’en.. en niet alleen 4G

Reputatie 7
Badge +15

@mariposita 1 

Heb je toevallig de mogelijkheid om je simkaart in een andere toestel te testen?

Er is net een nieuwe simkaart ingezet in een t mobile winkel, want ik had nl dit zelfde probleem oom 2 maanden terug in Schotland. Terug in Nederland konden ze niks vinden, hebben er nieuwe simkaart ingezet, maar nu in spanje weer hetzelfde probleem en ik heb echt geen idee waar het mee te maken heeft… 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mariposita 1 

Ik heb direct je gegevens gecontroleerd en je hebt ook geen blokkades actief. Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je je toestel opnieuw gestart en geprobeerd handmatig een netwerk te selecteren in Spanje? Op deze pagina zie je met welke providers je verbinding kan maken. Heb je ook de mogelijkheid om je nieuwe simkaart in een ander toestel te testen? Dan kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt.

We horen graag van je. 

Ik heb exact hetzelfde probleem nu in Spanje. Heb jij een oplossing gevonden? Ligt het aan t-mobile? Want de rest van mijn gezin (en die hebben geen t-mobile) hebben geen problemen….

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mariposita 1 

Gaat het alleen om 4G of ook bellen en sms'en dus geen netwerk?

Hier kun je kijken welke netwerken in Spanje werken en welke 4G hebben :

https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/dekking-buitenland

Controleer ook of mobiele data en roaming aan staan.

Heb je verder geen openstaande facturen of blokkades in je My T-Mobile account?

Indien je abonnement nog niet ouder is dan 2 maanden dan staat er standaard nog een blokkade op voor gebruik in het buitenland.

Hallo @Asje28 

Bovenstaande ook allemaal doorgenomen?

Alleen 4G. Geeft wel aan dat ik 4G heb maar dus niet. Verder alles gechecked, telefoon uitgezet, blokkades gechecked, geen openstaande rekeningen etc.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Asje28 

Ik wil graag met je meekijken of je toch nog blokkades actief hebt. Zou je mij een privébericht met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN kunnen sturen? Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht.

Hajar ik heb je een berichtje gestuurd