Beantwoord

Geen bereik buitenland.

• 18 July 2021
  • 5 reacties
  • 736 Bekeken

Ik ben vanaf Nederland vertrokken met de auto richting Turkije. In het buitenland heb ik geen bereik, ik ben al langs Duitsland/Oostenrijk/Slovenië & Kroatië. Geen betaalachterstanden, blokkades. Dataroaming staat aan, mobiele data staat aan. Vrienden hebben KPN & Vodafone, ik ben de enige met T-Mobile en dit probleem. M’n toestel is een iPhone 12 en heb 22gb in EU maar.

Iemand enige tips?

icon

Beste antwoord door CrisTien 18 July 2021, 19:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @ramo6638 , welkom op de community

Zou het kunnen dat je dit abonnement pas kort geleden hebt aangeschaft? Er geldt soms een automatische blokkering voor het buitenland totdat de eerste twee facturen zijn betaald.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @ramo6638  Welkom, heb je roaming wel aanstaan?

handmatig een andere provider al geprobeerd Klik hier⬅️ 
Kijk in je my-T-Mobile of je ergens iets op blokkade heb staan bij de instellingen!

En dan nog even dit: met een betaalregeling kan je ook niet interneten in het buitenland. 
Geldt dit allemaal niet laat het dan even weten zodat een moderator je verder kan helpen!

Succes

• Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
Reputatie 7
Badge +20

Hi @ramo6638 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je nog een blokkade actief had. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou je wel bereik moeten hebben. 

Laat je even weten of het lukt?

Goedenavond. Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben in Colombia voor een maand en heb geen enkel bereik met mijn Sim only abonnement. Ik heb het abonnement een maand en las dat dit het probleem zou kunnen zijn, vanwege een blokkade. Zou iemand dit kunnen bekijken voor mij? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Biancavdvoort 

Dat zou inderdaad kunnen. Als je mij een privebericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kan ik dat voor je controleren. Ik zie je bericht graag verschijnen.

Reageer