Beantwoord

Geen internet in Italë door overzetten mobiel naar eigen naam

  • 14 December 2022
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Voor ik naar Italë ging heb ik mijn abbonnement overgezet naar mijn eigen naam. Nu is mijn nieuwe abbonnement ingegaan, maar deze staat niet aan? Ik heb nu geen internet, kan niet bellen en heb WiFi nodig om iets te doen. Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 14 December 2022, 11:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rhani van Wanroij 

Ik denk graag met je mee. Heb je al gecontroleerd of er een blokkade actief is wegens een betalingsachterstand? Dit kan je controleren via My T-Mobile. Heb je ook geprobeerd om handmatig verbinding te maken met een netwerk daar? Op deze pagina kun je het land selecteren waar je bent en zien met welke netwerken je beste verbinding hebt. Mocht dat niet werken dan kijk ik ook graag met je mee naar je instellingen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN?

Ik hoor graag van je! 

Reageer