Beantwoord

Geen internet Veenendaal 20 maart 2023

  • 21 March 2023
  • 5 reacties
  • 174 Bekeken

GEEN INTERNET VEENENDAAL Gisteren SINDS 20- MAART

 

Hoelang gaat dit nog duren? krijgen geen update niks. Ik stel voor om extra GB's aan mobile nummer toe te geven zodat we bereikbaar kunnen blijven.Factuurkorting !? IETS,  DIT KAN TOCH NIET ZOMAAR!

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 March 2023, 15:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Er zijn geen algemene storingen. Heb je de klantenservice gebeld? Die laten dan door de technische dienst een onderzoek uitvoeren. Het kan zijn dat de conclusie is dat er een monteur langs moet komen.

Gisteren gebeld, er is een probleem in de wijk een storing en dat ze ermee bezig zijn. We zijn nu een dag verder en er is niks verandert, ik heb thuis geen Wifi alle apparaten staan uit hierdoor.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Goran Isakovic 

Alle updates omtrent de storing worden gedeeld in dit topic :

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Reputatie 6
Badge

GEEN INTERNET VEENENDAAL Gisteren SINDS 20- MAART

 

Hoelang gaat dit nog duren? krijgen geen update niks. Ik stel voor om extra GB's aan mobile nummer toe te geven zodat we bereikbaar kunnen blijven.Factuurkorting !? IETS,  DIT KAN TOCH NIET ZOMAAR!

Heb je een T-mobile / Tele2 of Ben SIM kaart? Dan kan T-mobile je een voucher geven voor 7 dagen unlimited data. Als je die niet hebt, kun je evt. een T-mobile prepaid kaart kopen waarop je dat voucher kunt gebruiken

 

Reputatie 7
Badge +14

Er staat op de storing pagina dat alle algemene storingen zijn opgelost.

Reageer