Beantwoord

Geen mobiel internet

  • 29 November 2021
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Hallo, ik gebruik al ruim een jaar mijn mobiel abonnement voor een internetaansluiting via een Huawei E3372 dongle op een Fritzbox 7360 V2 modem. Vandaag werkt het opeens niet meer, het modem heeft geen internet. Andere lampjes branden wel, het lampje van de dongle ook. Modem en dongle herstarten helpt niet. Sim is niet geblokkeerd.

 

Bij test van de dongle op een laptop heb ik ook geen intenet. Ik word automatisch naar de t-mobile.nl site geleid maar andere websites kan ik niet bereiken.

 

Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Nico-xyz 14 December 2021, 14:45

Bekijk origineel

3 reacties

Update: reboot van de dongle helpt niet.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Nico-xyz 

Ervaar je nog steeds problemen hiermee? Van wat voor soort abonnement maak jij gebruik? Heb je voldoende datategoed? Je kan mij ook een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan controleer ik of je instellingen goed staan. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

Hallo Hajar, inmiddels is het opgelost.

Reageer