Beantwoord

geen mobiel internet

  • 12 June 2022
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Hallo, ik heb een nieuwe telefoon 7edge. alleen doet mobiel internet het niet. Inloggen netwerk doet niks. Er staat automatisch inloggen want het nummer is herkend maar er gebeurd niks. Bovenin staat wel 4g. Met de pijltjes... Bellen lukt wel. Wat doe ik niet goed? Hoe stel ik dit in? Alles al geprobeerd..

Iemand die mij kan helpen? Zou fijn zijn! 

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 June 2022, 16:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Magirus1944 

Heb je een prepaid aansluiting of een mobiele abonnement en heb je nog genoeg data?

Heb je de blokkades in je My T-Mobile account gecontroleerd of je telefoon al even herstart?

Speelt dit probleem ook op andere locaties? En kan je de simkaart nog eens testen in je oude telefoon?

Bij inloggen staat binnenkort kunt u gebruik maken van deze app. Op de site inloggen zie ik niks staan of iets geblokkeerd is. 

Het is prepaid maar wel contract wat elke maand automatisch afgeschreven word. 

Op oude toestel deed Alles het gwn. Andere simkaart erin gedaan en die doet het wel gelijk op toestel. 

Lijkt is met de simkaart. Na TIG pogingen klantenservice bereikt maar die weten het ook niet. 

Ik ben dochter van meneer... Normaal zou een simkaart het meteen doen. Nu niet. Snap er werkelijk niks van. 

Nummer word herkend door netwerk. Staat ook t mobile in linkerhoek. De pijltjes "bewegen" 4 g. 

Maar nul verbinding. Telefoon opnieuw gestart. Gereset alles. Morgen nogmaals bellen maar.. Er kan wel gebeld worden maar internet blijft uit.. 

Simkaart in 4 telefoons gedaan. Doet niks... Dus aan de telefoon lijkt het niet te liggen... 

Ik weet ook niet hoe ik dingen kan inzien qua instellingen tmobile...