Beantwoord

Geen mobiel internet

  • 20 July 2022
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Ik heb al sinds 14 mei, geen mobiel internet op de 

Al meerdere malen contact opgenomen, krijg constant smoesjes over de mast die hier in het dorp staat, ben helemaal klaar met die valse beloftes het is tijd dat er hier wat gebeurd aan de mast, is echt al maanden bezig zo maar wel volle mik betalen voor onbeperkt internet terwijl hier helemaal geen internet is.

Moderator edit: het is niet toegestaan om persoonlijke gegevens openbaar te delen. 

icon

Beste antwoord door Erik Kremer 20 July 2022, 19:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Ik heb echt al van alles geprobeerd ook met uw collega's via de telefoon, kreeg te horen dat er werkzaamheden aan de mast waren en dat dit 21 juni opgelost zou worden, en nu zijn we intussen al op 20 JULI, ik heb al meerdere malen aangegeven dat hier wat mis is, maar word verder niks mee gedaan, onder tussen huppelen mijn collega's vrolijk verder bij KPN, die heeft blijkbaar nergens last van, geneigd om over te stappen na dit akkefietje

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Erik Kremer 

Kan je wel bellen en sms'en? Staat voor de rest mobiele data en roaming aan en er is verder geen blokkade in je My T-Mobile account op internet?

Werkt mobiele internet wel op een andere locatie? Heb je in dat geval ook al een melding gedaan op de dekkingskaart?