Beantwoord

geen mobiel netwerk 7037 AR

  • 9 March 2022
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Sinds 8 maart geen mobiele dekking, kan niet gebeld worden of zelf bellen zonder WiFi. Zoeken op storing en dekkingskaart geeft niets aan. Zou een case zijn aangemaakt en het kan tot 10 werkdagen duren voor het opgelost is. Kan dit sneller aub 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door eric 9 March 2022, 09:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Bianca BMC welkom bij de community.

Als op de dekkingskaart geen storing zichtbaar is dan zal die storing eerst opgezocht moeten worden. Blijkbaar hebben de systemen dat niet automatisch gedaan.Dat kan wat tijd in beslag nemen, en dan wordt er ook gekeken of er nog meer meldingen vanuit ongeveer dezelfde locatie worden gemeld.

Er kan natuurlijk ook nog iets met jouw telefoon aan de hand zijn. Als je buiten je woning staat, heb je dan wel dekking? En indien niet, op een hele andere locatie wel?

Tot 7037 AA is er dekking 

Vanaf 7037 AR niet meer, ook niet bij andere T-Mobile gebruiker op 7037 AR 

Er zijn werkzaamheden op het plein (7037 AX) in het dorp, is daar wellicht iets niet goed gegaan? 

Graag zsm een oplossing