Beantwoord

Geen mobiele data in Zwitserland uit bundel

  • 16 September 2022
  • 3 reacties
  • 412 Bekeken

Hierbij mijn verzoek aan T-mobile om Zwitserland toe te voegen aan de landen waar mobiel internet vanuit je bundel beschikbaar is. Het lijkt me een logische stap omdat Tele2 dit standaard al heeft en hetzelfde bedrijf is.

Binnenkort eindigt mijn contract en dit is een zwaarwegend punt om bij T-mobile te verlengen.

icon

Beste antwoord door Johrick van Odido 19 September 2022, 09:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Skooba

Welkom op de T-Mobile Community! Wat een goeie suggestie maak je hier. Ik kan er niet voor zorgen dat dit zo snel gebeurd, maar ik kan dit wel doorgeven aan mijn collega’s voor jou. Hopelijk kunnen wij snel in Zwitserland gebruik maken van onze mobiele diensten. Mocht er nog iets zijn, laat het zeker weten. Voor nu wens ik je een hele fijne week toe!

Beste,

Heb hierover al diverse malen contact gehad, maar helaas alles zonder resultaat. Ook EU bundel is erg laag bij T mobile tov de collega bedrijven. Dus collega's hebben ook bundel in zwitserland en meer MB en vaak goedkoper. Echt jammer dit..

Mvrgr,

Jean-Pierre Mollen 

Reputatie 7
Badge +14

De EU bundel is een afspiegeling van de prijs van je abonnement in Nederland.  Een provider is verplicht je via die rekenmethode een X aantal Gb's in de EU te geven.  Bij een t-mobile unlimited abonnement is er bijvoorbeeld 30gb data per maand in de EU zonder bijkomende kosten. Bij een t-mobile 10 of 20 gb kun je al je beschikbare data in je bundel ook in de EU gebruiken. 

Ps. Zwitserland is geen onderdeel van de EU. 

Reageer