Geen netwerk sinds gisteren!

  • 9 December 2022
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Hallo. Heb sinds gisteren geen netwerk meer. Ik heb hier gisteren reeds telefonisch contact over gehad met een toestel van een ander, daarin gaf de medewerker mij het advies allereerst de netwerkverbindingen te herstellen en als dat niet werkt de simkaart eruit halen en opnieuw erin doen. Beide adviezen hebben niet gewerkt. Ook heeft ze nagekeken of er een andere oorzaak kon zijn, zoals een achterstand in betaling, dit was ook niet het geval. Nou heb ik wel met spoed weer mijn netwerk nodig, ik kan nou nergens naartoe bellen sinds gisterochtend! Zeer onhandig gezien ik ook hoogzwanger ben en wellicht met spoed telefonisch contact nodig kan hebben deze periode met het ziekenhuis o.i.d. Ik kan ook nu niet telefonisch contact opnemen met t mobile. Wat te doen?!! Wellicht dat er dan toch met spoed een nieuwe simkaart of iets dergelijks opgestuurd moet worden?m

P.S. Ik ben ook niet in de gelegenheid persoonlijk langs een t mobile winkel te gaan, ik zit namelijk met een jong kindje thuis, die ziek is en waar ik geen oppas voor heb. 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Winter1789 

Misschien is het nog een optie om te kijken of de simkaart het doet in een andere toestel? Je kan een nieuwe simkaart ook in je My T-Mobile account bestellen onder sim, toestel en smartwatch mocht je het vermoeden hebben dat de simkaart kapot is, de kosten hiervoor bedragen €5,09.

Reageer