Beantwoord

Geen Service

  • 3 June 2022
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

Hebben er meer mensen last van een mobiele internetstoring? Heb al sinds een paar uur de melding “geen service” op mijn telefoon staan. Ik bevind me in Amsterdam.

icon

Beste antwoord door eric 3 June 2022, 23:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @mounirmd , hier geen problemen. Gewoon volle bak! Kijk eens op de dekkingskaart of er misschien bij jou in de buurt een storing is.

Hi Eric, op de kaart staat niks geks. Heel vreemd dit

Teminste zie nu dat mijn woonomgeving groen is gekleurd

Reputatie 7

Hi @mounirmd,

Er zijn bij ons geen problemen bekend met de mobiele diensten in de regio Amsterdam. We hadden gister wel wat problemen met onze vaste diensten, maar die vlieger gaat in dit geval niet op. Heb je op dit moment nog steeds problemen met jouw mobiele verbinding? 

Je geeft zelf al aan dat de verbinding op de dekkingskaart groen is, dus dat zou geen problemen op moeten leveren. Heb je de mogelijkheid om een kruistest uit te voeren? Je plaatst dan jouw simkaart in een andere telefoon en dan kun je zien of het daar wel goed werkt. Als je dan een andere sim in jouw toestel plaatst weet je gelijk of het aan de simkaart of telefoon ligt. 

We horen graag van je of het al is opgelost en anders wat het resultaat is van de kruistest!