Beantwoord

Geen service buitenland


Hoi!
 

ik ben momenteel in Turkije en heb geen service! Voor bepaalde apps heb je een zogenaamde “sms- verificatie code” nodig om te kunnen inloggen. Nu ben ik in Turkije en krijg ik geen sms verificatie code binnen en kan ik nu helemaal niks! Ik heb geen blokkades of betalingsachterstand.. Ikweet niet wat ik moet doen

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 30 July 2021, 16:35

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Yasminahibout  Welkom! Heb je soms een betaalregeling? Zo niet probeer dan een andere provider dat kan nogal verschil maken.

Ben je een nieuwe klant dan heb je de eerste 2 maanden geen service in het buitenland.

Dekking buitenland

 

Kijk in je my-T-Mobile of je ergens iets op blokkade heb staan bij de instellingen!

En dan nog even dit: met een betaalregeling kan je ook niet interneten in het buitenland. 
Geldt dit allemaal niet laat het dan even weten zodat een moderator je verder kan helpen!

Succes
 

  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
Reputatie 7
Badge +9

Hi @Yasminahibout 

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan controleer ik of er een blokkade actief staat.

Hi T-mobile,

ik heb in belgie en andere landen geen data ik kan niet internetten en ook niet sms en ik weet niet hoe dat komt

 

 

met vriendelijke groet 

barbosa

Graag hulp

Reputatie 7

Hi @B.J.Nhoca,

Had je zelf al alles gecontroleerd in jouw instellingen en My T-Mobile of het daar misschien aan ligt? In dit topic vind je meer informatie over het gebruik van jouw abonnement in het buitenland. 

Mocht je het hiermee nog niet kunnen oplossen, stuur me dan even een privébericht met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Ik help je dan zo spoedig mogelijk verder!

Yes gedaan 

Reputatie 7

Hoi @B.J.Nhoca,

Ik heb je bericht ontvangen, bedankt! 

Heb gelijk gekeken of er misschien een blokkade aan onze kant actief was, maar dit is niet het geval. Alles staat aan onze kant open om gebruik te maken van mobiele diensten in het buitenland.

Heb je al eens handmatig een andere provider geselecteerd in jouw instellingen? Daarnaast is het goed om voor de zekerheid even te controleren of je roaming wel hebt ingeschakeld bij jouw mobiele internet.

Welk bericht ontvang je wanneer je probeert te SMS’en? Krijg je een foutmelding of komt het bericht er gewoon niet doorheen?

We horen het graag van je en hopelijk is het snel opgelost!

Weet niet wat er is gebeurd maar het is opgelost super bedankt 

Reputatie 7
Badge +9

@B.J.Nhoca Fijn dat het is opgelost! Mocht je in de toekomst weer vragen hebben dan kun je altijd bij ons terecht.

Hoi ik ben in België en ik had 6 dagen lang gewoon service bereik en internet nu opeens twee dagen al geen service. Ik heb alles geprobeerd maar niks werkt simkaart er uit in andere provider alles niks werkt en ik heb ook geen betalingsachterstand. Help iemand aub

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Majdouline abed

Ik ga graag op zoek naar een oplossing. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan controleer ik je een blokkade hebt.

Reageer