Ik heb geen internet in het buitenland, Ik heb een unlimited bundel en heb geen achterstand of betalings regeling en mijn instellingen staan al goed.
Beste antwoord door Hajar van Odido
Bekijk origineelIk heb geen internet in het buitenland, Ik heb een unlimited bundel en heb geen achterstand of betalings regeling en mijn instellingen staan al goed.
Beste antwoord door Hajar van Odido
Bekijk origineelHallo
Indien je mobiele abonnement nog niet ouder is dan 2 maanden dan staat hier standaard een blokkade op voor gebruik in het buitenland.
Indien bovenstaande niet van toepassing is op jouw abonnement dan kun je nog kijken of een herstart van je toestel helpt, handmatig een andere operator selecteren en de blokkades in je My T-Mobile account controleren.
Hi
Wat jammer dat je geen verbinding kan maken. Ik heb je gegevens gecontroleerd en je hebt geen blokkades actief. Zou je de tips van Waqqas kunnen volgen namelijk het toestel herstarten en handmatig een netwerk selecteren in je toestel? Op deze pagina zie je de providers waarmee je verbinding kan maken.
Ik hoop dat je hiermee verder komt!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.