Beantwoord

Geen service mobiel netwerk

  • 12 August 2021
  • 3 reacties
  • 427 Bekeken

Ik heb geen toegang tot mobiel netwerk.

na verwijderen van me simkaart uit oude telefoon en plaatsen in nieuwe telefoon.

Ik heb geprobeerd een Esim te downloaden, maar denk niet dat mijn toestel daar geschikt voor was.

Nu heb ik geen enkel mogelijkheid om te bellen naar klantenservice om dit op te lossen.

 

icon

Beste antwoord door eric 12 August 2021, 07:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @GebruikerMLNG welkom bij de community.

Als je een nieuwe sim besteld, en dat is dus ook ern esim, wordt de oude simkaart uit het netwerk gehaald. Je moet daarna wel een toestel gebruiken wat esim ondersteund, anders werkt het inderdaad niet.

Je zult dus weer een simvervanging naar een fysieke simkaart moeten aanvragen en deze in handen krijgen en dan activeren. Het snelst gaat dat als je met legitimatie naar een T-Mobile winkel gaat. Anders kun je er hier een per post bestellen.

Ik heb nu een nieuwe fysieke simkaart maar hoe activeer ik die zonder toegang tot de oude sim

Reputatie 7
Badge +17

Dat staat op deze pagina. Dus via de my t-mobile omgeving of na een strenge identiteitcontrole via de telefonische klantenservice of in een T-Mobile winkel met legetimatie.

Reageer