Beantwoord

Geen sms verificatie ontvangen

  • 28 July 2021
  • 5 reacties
  • 1679 Bekeken

Reputatie 1

Hoi,

Ik ben sinds vandaag overgestapt van Vodafone naar T-Mobile met nummerbehoud. Nu blijkt dat ik geen sms met verificatie codes ontvang.

Ik probeerde picnic verder in te stellen omdat ik daar nu eindelijk terecht kan, alleen om het proces af te ronden moet ik een sms code krijgen die niet binnenkomt. Eerst dacht ik dat het aan picnic lag, maar na meerdere chats blijkt dit toch een mankement bij de provider...

Op het forum al meerdere topics gezien net en ik zie als antwoord dat er een "poort" opengezet moet worden omdat de sms'jes nog naar mijn oude provider gaan?

Beetje knullig als dat zo is en geen goede eerste indruk op dag 1... Kan iemand dit aub zsm oplossen voor mij?

BVD!

Mvg, Dennis

icon

Beste antwoord door dhilk81 29 July 2021, 09:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

It is unclear for how/what you do not get a sms. Please start a new topic and explain more.

Ik ontvang GEEN sms-code. [Verwijderd door moderator iv.m. zichtbaarheid e-mailadres] 

Reputatie 7
Badge +4

@dhilk81 Hoi ten eerste welkom als klant bij T-Mobile en welkom hier binnen de community. Goed om te lezen dat je ook alvast zelf hier e.e.a hebt nagezocht. 
Ik verwacht dat een van de moderators je kan helpen om een case aan te maken voor de technische afdeling. Kun je in dit topic alvast enkele diensten en momenten aangeven waarvan je geen sms-berichten meer ontvangt? Dan kan een moderator hier meteen mee aan de slag.

Reputatie 1

@Seccie, thanks!

Ik was al klant met TMobile Thuis, dus ben al wel bekend met de community.

Het zijn niet alleen de verificatie codes van PICNIC die niet aankomen. Net via mijn werk GSM een sms gestuurd naar mijn mobiel en ook die komt niet aan. Versturen naar mijn werk GSM lukt dan weer wel.

Kortom hier klopt iets niet!

Reputatie 1

Net via de chat e.e.a. besproken. Na het versturen van een nieuwe sms met een verificatiecode vanuit T-Mobile, lijkt het allemaal te zijn opgelost. Ik heb niets hiervoor gedaan aan mijn zijde in ieder geval. 

Tip voor een ieder die hetzelfde probleem heeft en de 4 stappen al gecontroleerd hebben: 

start een chat en vraag of ze een verificatiecode van T-Mobile willen sturen. Als die binnenkomt dan zou het allemaal weer moeten werken. Zo niet, dan kan de medewerker je uiteraard verder van dienst zijn.

Reageer