Beantwoord

Geen verbinding netwerk

  • 28 September 2021
  • 9 reacties
  • 399 Bekeken

Sinds vanochtend geen Wifi. Alle reguliere tips bieden geen oplossing. Ben op bezoek in Amsterdam.

icon

Beste antwoord door Lisa 29 September 2021, 15:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @tdemeijer  Welkom op deze zonnige dag! 
Heb je ook op de Stortingskaart  gekeken of er meldingen zijn? 

Reputatie 7

Hi @tdemeijer, top dat je dit direct op de Community aankaart! Heel fijn hoe @CrisTien jou gelijk al verder op weg helpt. Klopt het inderdaad dat dit een mobiele vraag betreft? Ik hoor heel graag van je of jij iets specifieker aan mij kan uitleggen welk probleem jij ervaart. Mocht jouw vraag inderdaad gaan over je mobiele netwerk, dan hoop ik dat onderstaand artikel jou ook verder op weg kan helpen:

Laat je het aan mij weten? Ik hoop dat je alsnog volop van je bezoekje in Amsterdam hebt genoten! 😊

Hoi, ik heb sinds kort een andere mobiel met een nieuwe iets grotere chipkaart weer van T-Mobile. Ik heb geen verbinding met het netwerk. Kunt u mij helpen?

Reputatie 6

Hoi @jejovju, het is mij niet helemaal duidelijk of jij een probleem hebt met het mobiele netwerk of dat je verbaasd was dat je geen wifi hebt wanneer je niet thuis bent. Wifi ontvang je van het modem dat bij jou in huis staat en werkt niet buitenshuis. Ik hoor het graag van je!

Hi  Ginny, fijn dat je reageert. Ik heb een probleem met het mobiele netwerk. Als ik bel, via m,n huis telefoon naar mijn 06. num, bel dan reageert de oude mobiel. Toen heb ik de chip verwijderd en opnieuw gebeld en ging mijn nieuwe mobiel naar de voicemail  die vertelde dat ik geen bel te goed heb. Ik heb zoveel bel te goed  dat ik nog lang zou kunnen bellen!! Dus dat snap ik gewoon niet!!! De Wifi is in orde. 

Hoi Ginny,  ik wil nog laten weten dat alleen het bellen niet lukt, internet geen probleem. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jejovju 

Wat vreemd dat bellen niet lukt. Sinds wanneer ervaar je dit probleem en ervaar je dit alleen op een specifieke locatie bijvoorbeeld alleen thuis of overal? Heb je de dekking al gecontroleerd op jouw locatie? Ik zie dat je een abonnement hebt met 120 belminuten dus aan je belbundel ligt het niet. Ook heb je geen blokkades. Heb je je toestel al opnieuwe gestart? Kun je naar geen enkele nummer bellen of specifieke nummers niet? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel. Zo kunnen we controleren of het aan je simakaart of toestel ligt. 

Ik hoor graag van je zodat we het samen kunnen oplossen. 

Hoi Hajar, het is opgelost in de t-M winkel gisteren.  Dank je wel voor je reactie. Hg.

Reputatie 7
Badge +9

Heel fijn dat het is opgelost! ik wens je een mooie dag verder.