Beantwoord

Het gaat weer beter met de economie!

  • 8 July 2021
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Vanmorgen maar eens in de telefoon geklommen om mijn mobiele abonnement aan te laten passen, althans dat dacht ik.

Ik heb namelijk een T-Mobile 5G Unlimited abonnement en aangezien je nu elke dag zo'n 30.000 keer de T-Mobile Unlimited Entertainment reclame ziet langskomen, dacht ik: ach waarom niet, lekker gemakkelijk alles onder één abonnement!

Eerlijk gezegd is het niet echt voordelig te noemen, je betaald namelijk gewoon 15 euro per maand extra voor Videoland en Netflix, in principe het zelfde wat je betaald zonder een T-Mobile 5G Unlimited Entertainment abonnement! Maar goed, ik hou wel van gemak dus bellen, bellen, bellen.

Na dik 45 minuten eindelijk iemand van de T-Mobile service aan de lijn en doorgenomen wat mijn wensen zijn; Ik wil graag elke maand meer geld uitgeven bij jullie, om precies te zijn 15 euro extra voor een 'entertainment' pakket bestaande uit Videoland en Netflix.

Ach meneer, dat is helaas niet mogelijk. U heeft namelijk een 5G Unlimited @Work abonnement en dit kan alleen met een 5G Unlimited @Go abonnement. Sorry maar ik kan u echt niet verder helpen!

Geweldig toch! Geeft mij als ondernemer een goed gevoel, kennelijk gaat het weer beter met de economie! Ik wil graag meer uitgeven bij T-Mobile maar kan het gewoon niet.😃🍾

icon

Beste antwoord door TAVL 8 July 2021, 12:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Zakelijke abonnementen zijn een ander type abonnementen met weer andere voordelen. Een Unlimited Go abonnement voor particulieren kunnen ook voor zelfstandigen, maar dan moet het contract omgezet worden.

Reageer