Beantwoord

Het netwerk is al twee dagen zeer traag

  • 27 June 2022
  • 1 reactie
  • 442 Bekeken

Goedemiddag,

Al 2 dagen ervaar ik problemen met het (5G) netwerk van T-Mobile.

Ik heb een iPhone 13 Pro en heb het netwerk al een keer gereset, telefoon opnieuw opgestart, maar niets werkt. De verbinding blijft tergend langzaam. Normaal heb ik geen problemen en is de verbinding snel en stabiel. Is er een storing?

 

Ik heb de telefoon verbonden met twee abonnementen, maar ik gebruik altijd de data verbinding van T-Mobile omdat het andere abonnement alleen bellen is. Dat heb ik nog even voor de zekerheid gecheckt. En ik heb gecheckt of icloud ondertussen bezig is met een backup, maar daar lijkt niets te gebeuren.

 

Snelheid is maximaal 2.0 Mbps, maar dat is zelden, hij zit vaker op 600 Kbps de afgelopen dagen.

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 June 2022, 15:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Berrie92 

Ervaar je dit probleem op meerdere locaties of ervaar je dit bijvoorbeeld alleen bij jouw thuis?

Mocht je dit probleem enkel bij jouw thuis ervaren bijvoorbeeld, dan kun je eens op de dekkingskaart kijken of er misschien een storing is en je kan er eventueel meteen een melding maken.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

En helpt het om terug te schakelen naar 4G (netwerkmodus)?