Beantwoord

In het buitenland zonder bereik door betalingsregeling

  • 13 January 2022
  • 4 reacties
  • 607 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo!

 

ik zit met een belangrijke vraag: ik heb een betalingsregeling bij t-mobile van 4 termijnen, waarvan 2 al netjes zijn voldaan. De rest bedragen zijn 26 euro per maand dus voor feb en maart. Ik ben in het buitenland op reis en heb dringend mijn telefoon nodig. Ik moet bereikbaar blijven voor sms (digid gebruik) en overige zaken. ik kan t-mobile telefonisch niet bereiken voor bovenstaande (gezien ik nergens kan bellen) 

Kan een medewerker contact opnemen met mij via de mail? En mij verder helpen hierbij? Ik wil de blokkade voor buitenland opheffen zodat ik nog (gratis) sms kan ontvangen. Graag spoedig antwoord gezien de tijdsnood
 

 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 13 January 2022, 09:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Saraben , welkom bij de community

Als je een betalingsregeling aanvraagd heeft dat een aantal consequenties. Naast het feit dat je geen BKR registratie etc. oploopt wordt er wel een aantal beperkingen opgelegd om het verder oplopen van de schuld te voorkomen. Blokkade van 09xx, premium sms en roaming is daar onderdeel van. 

Natuurlijk kost het ontvangen van een sms in het buitenland geen geld, maar dat valt niet los weer “aan” te zetten. Als je echt dringend je verbinding nodig hebt is dat alleen te regelen als je de openstaande  factuur /termijnen direct betaald. Dan zal de betalingsregeling beeindigd worden en wordt het abonnement automatisch weer volledig opengezet.

Dag Eric. Bedankt voor je uitleg. Zou je mee kunnen kijken van afstand? Ik wil namelijk de overige twee termijnen dan betalen en de maand factuur die betaal ik natuurlijk binnen de gestelde termijn. Graag daarin begrip, gezien ik idd zsm weer mijn verbinding moet kunnen gebruiken. 

is het mogelijk dat iemand even online mee kan kijken, gezien ik niet kan bellen met de klantenservice? 

Reputatie 7
Badge +14

Dit forum is voornamelijk bedoeld voor de klant helpt klant community. Er zijn ook wel T-Mobile moderators, die kijken mee. Ik kan dus niets voor je intern bekijken. Alleen wel meedenken wat jou opties zouden zijn. Maar als je alles gewoon nu eerst betaald gaat het proces van vrijgeven ook automatisch lopen. Betalen via Ideal in de my t-mobile omgeving is dan, als dat mogelijk is, wel het snelst.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Saraben Welkom, heb je de regels niet gelezen?

Je kan het bedrag via iDeal overmaken Klik hier

Als je het handmatig overmaakt kost het wel een paar dagen.

Succes!

 

We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen. Daarom bieden we de mogelijkheid voor betalen in termijnen, of om het bedrag later te betalen. 

Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?

  • Als je openstaande saldo € 30,- of hoger is
  • Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
  • Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen

 Alvast goed om te weten

  • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen