Beantwoord

inloggen op netwerk?

  • 21 October 2021
  • 6 reacties
  • 3264 Bekeken

Reputatie 1

Sinds vannacht moet ik plots inloggen op mobiel netwerk?

Klantenservice kan mij niet helpen. Ik ben nu niet bereikbaar!

 

Hoe verhelp ik dit probleem?

 

icon

Beste antwoord door HashtagSuus 21 October 2021, 10:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @HashtagSuus 

Wat gebeurt er als je op die melding drukt of alleen je telefoon even herstart?

Reputatie 1

Dat gaat niet want daar heb je internet voor nodig. En als ik op de WiFi zit krijg ik die melding niet. Opstarten herhaaldelijk gedaan, geen nut.

 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Als ik op de melding klik, krijg ik uitsluitend mijn verbruiksgegevens te zien. Als ik op wifi zit, verdwijnt de melding inderdaad. Bellen lukt mij nog wel, ik ga even met de klantenservice contact opnemen. 

Reputatie 1

Ik heb precies hetzelfde probleem. Als ik op de melding klik, krijg ik uitsluitend mijn verbruiksgegevens te zien. Als ik op wifi zit, verdwijnt de melding inderdaad. Bellen lukt mij nog wel, ik ga even met de klantenservice contact opnemen. 

Gelukkig niet de enige 🙌

Laat je even weten wat ze zeggen? Om 8u gebeld en moest maar elk half uur opnieuw opstarten 🤨

Ik kwam er net achter door het telefoontje dat door het omzetten/verlengen van mijn abonnement er een overgangsperiode van 6 dagen is. Binnen die 6 dagen ben ik daarom eigenlijk 'abonnementloos'. Ik heb 1 GB gekregen voor de aankomende dagen. Misschien is dit bij jou ook het geval? 

Reputatie 1

Gênant…

 

Mijn MB's waren op 🙈 Had alleen geen waarschuwing gehad. Probleem opgelost 😂