Beantwoord

installeren eSim nieuw toestel mis. nu ben ik onbereikbaar!

  • 23 July 2022
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

Hallo,

ik heb een nieuwe iPhone. Op mijn oude gebruikte ik al reeds een eSim. Echter de eSim op het nieuwe toestel gaf mijn nieuwe toestel geen verbinding. Opnieuw opstarten werkte niet. Ook eSim op oude toestel verwijderen werkte niet. Uiteindelijk eSim op nieuwe toestel verwijderd. Nu kan ik echter niet een nieuwe eSim downloaden!! Daardoor ben ik nu onbereikbaar, en jullie zijn ook onbereikbaar want gesloten. Graag hulp ik wil weer bereikbaar zijn!

 

update: ik heb de Sim geblokkeerd, maar ik kan geen nieuwe eSim bestellen… mijn gegevens kunnen niet worden opgehaald krijg ik als foutmelding te zien.

icon

Beste antwoord door balken07 24 July 2022, 12:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @balken07 

Wat vreemd dat je eSim niet werkt. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee. 

Hi @balken07 

Wat vreemd dat je eSim niet werkt. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee. 

Goedemiddag,

Ik ben zojuist thuis gearriveerd na een T-Mobile shop te hebben bezocht. Het probleem is daar voor mij opgelost. Bedankt voor de reactie in ieder geval 🙂