internet en bellen lukt niet

  • 24 July 2022
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik wilde iemand bellen en toen kreeg ik het volgende bericht te horen: dit is een bericht van tmobile service, je aansluiting is geblokkeerd voor uitgaande diensten. 
ik kan dus niet internetten en bellen en ik weet de reden er van niet. Ik zie ook geen betaalachterstand


This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Dbugur Heb je al een keer opnieuw opgestart?

Ben je in NL en heb je een betaalregeling?

Heb je ook gekeken bij de geblokkeerde diensten in je account?

 

Betaling

 

Ik heb een betalingsachterstand, hoe kan ik een blokkade voorkomen?

 

Om een blokkade te voorkomen vragen we je om zo snel mogelijk te betalen. Dit kan online, in My T-Mobile via iDEAL. Kun je het (volledige) bedrag nu niet betalen? Dan is een betalingsregeling of uitstel van betaling misschien een oplossing. Is je nummer geblokkeerd en heb je betaald? Dan wordt de blokkade binnen een uur opgeheven.

Ik heb al een keer opnieuw gestart en ik heb ook de geblokkeerde diensten gecheckt maar ik kan niks vinden 

En ik ben Nederland en ik heb geen betaalregeling 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Dbugur  Helaas kan ik niet in je gegevens kijken. 
Zodra de moderators er zijn kunnen ze je verder helpen en kijken wat er  mis is.

Ben je in de de mogelijkheid om je simkaart te testen in een andere telefoon en andersom?
Dan weten de moderators morgen gelijk of je Sim of telefoon misschien stuk is.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dbugur 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik zie die graag tegemoet!