Beantwoord

internet port veranderen, game server geblokkeerd


Hallo,

 

ik speel een spel (ulala: idle adventure) op mijn wifi heb ik geen enkel probleem maar zodra ik op mijn mobiele netwerk wil spelen kan ik niet eens inloggen in de game. Ik heb ook al contact opgezocht met de support service van de game. Ik kreeg van ze te horen dat het misschien aan mijn internet port kan liggen. Dit is wat ze zeiden: ‘you can contact your isp to change your internet port. this issue it's because your isp blocked the game server.’ Is er hier een oplossing voor?

 

Groeten,

Enver

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 July 2021, 17:17

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Enverr06 

Zijn er in huis andere mensen met een andere mobiele provider waarmee je het ook eens kan proberen? Voor zover ik weet wordt op het mobiele netwerk niks geblokkeerd.

Reputatie 7

Hallo @Enverr06,

Met het antwoord van de game server kunnen we niet zoveel. TCP/ip heeft 65536 poorten het zou wel handig zijn om te weten waarmee (welk op heeft de game server) en welk IP adressen er gebruikt worden. En of het inbound of outbound verkeer is Maak je gebruik van een VPN, proxy of extra veilig online dan is het handig deze uit te schakelen.

@Waqqas nee helaas iedereen thuis heeft t-mobile. Ik heb het op een andere mobiel geprobeerd thuis en daar kon het spel wel gespeeld worden op mobiele netwerk.


@Hidden.nld ik zou het aan ze hun kunnen vragen zodra ik het in het Engels heb vertaald, en ik maak geen gebruik van de dingen die je op noemde.

Reputatie 7
Badge +15

@Enverr06 

Als het op een andere mobiel wel werkt probeer dan eens de game te verwijderen en opnieuw installeren, misschien kun je de netwerkinstellingen ook eens resetten om te kijken of dat helpt.

@Waqqas vriend van mij heeft tele 2 als provider hij heeft ook geen probleem met het spelen op zijn mobiele netwerk. Ik heb het spel als 3 a 4 keer verwijderd opnieuw geïnstalleerd. Mijn mobiele gegevens uit en weer aan gezet ook een paar keer geprobeerd. Hoe moet ik mijn netwerkinstellingen resetten?

Reputatie 7
Badge +15

Welke telefoon heb je @Enverr06 

Het staat meestal bij de optie fabrieksreset.

@Waqqas de galaxy s21 ultra

Reputatie 7
Badge +15

@Enverr06 

Dan is het in instellingen > algemeen beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

@Waqqas gedaan en nog steeds hetzelfde probleem

Reputatie 7
Badge +15

@Enverr06 

Dus het werkt wel op iemand anders zijn telefoon met T-Mobile?

Probeer het eens met jouw simkaart in een andere telefoon om te kijken of het misschien aan je telefoon ligt?

@Waqqas ik heb mijn simkaart op mijn oude mobiel gedaan en daar het spel geïnstalleerd maar op mijn oude mobiel krijg ik hetzelfde probleem. Het probleem ligt dan aan mijn simkaart neem ik aan?

Reputatie 7
Badge +15

@Enverr06 

Dat lijkt er wel op maar ik heb zoiets nog nooit eerder gezien 🤷🏽‍♂️

@Waqqas hmm als ik naar t-mobile ga om een nieuwe sim kaart te vragen zou dat kunnen helpen denk je?

Reputatie 7
Badge +15

@Enverr06 

Dat durf ik niet zeker te zeggen of het aan de simkaart ligt of iets in je abonnement is.

@Waqqas 

Ik zou niet weten wat ik anders nog zou kunnen doen..

Reageer