Beantwoord

Internet storing Nootdorp

  • 10 April 2022
  • 9 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb al enkele dagen geen mobiel internet. Op de storingen website staat al sinds gisteren dat het bijna opgelost is. Wanneer komt er een inhoudelijke reactie over de oorzaak en de duur van dit probleem?

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 11 April 2022, 10:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 2

Ook vreemd. Als ik de tag storing toevoeg kan ik het bericht niet plaatsen. Dat riekt toch naar censuur

Wanneer komt er een inhoudelijke reactie over de oorzaak en de duur van dit probleem?

Een oorzaak wordt niet altijd gegeven.

 

Dat riekt toch naar censuur

Het gebruiken van tags is niet iets dat veel wordt gedaan, daarnaast lijken er soms wat problemen te zijn wanneer men tags invult en het bericht wilt plaatsen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @bw_van_manen 

Ik ben direct voor je gaan kijken en op dit moment kun je inderdaad een vermindere dekking ervaring hebben, maar we zijn druk bezig om het op te lossen. Ik kan je geen exacte indicatie geven van hoe lang het duurt, maar we verwachten dit op korte termijn opgelost te hebben. Excuses voor het ongemak! 

Reputatie 2

Hi @bw_van_manen 

Ik ben direct voor je gaan kijken en op dit moment kun je inderdaad een vermindere dekking ervaring hebben, maar we zijn druk bezig om het op te lossen. Ik kan je geen exacte indicatie geven van hoe lang het duurt, maar we verwachten dit op korte termijn opgelost te hebben. Excuses voor het ongemak! 

Helaas staat er nu al 3 dagen dat het op korte termijn opgelost wordt. Ik vind 3 dagen niet kort. Waarom is er geen optie om op de hoogte gehouden te worden van wijzigingen?

Reputatie 2

En we zijn weer een dag verder. T-Mobile laat niets van zich horen en er staat nog steeds dat er op 'korte termijn’ een oplossing verwacht wordt. Ik wordt hier behoorlijk verdrietig van.

Reputatie 2

Het is eindelijk opgelost. Nog een vraag:

 

“Is er een netwerkstoring geweest die langer duurde dan 12 uur? Dan kun je via een online formulier compensatie aanvragen. We zetten het formulier online als dat het geval is.”

 

Dit staat op de storingspagina, maar ondanks een storing van zeker 3 dagen zie ik geen formulier. Wat nu?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @bw_van_manen 

Heel fijn dat het is opgelost! k hoop dat je nu goede netwerkverbinding hebt en dat je een goede evaring hebt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie ‘’stuur bericht’’. 

 

Reputatie 2

Ik heb de gegevens verstuurd.

Toch jammer dat ik weer opnieuw extra acties moet ondernemen terwijl ik al ingelogd ben en jullie mijn gegevens al lang hebben. Daarnaast is het voor T-Mobile ook niet moeilijk om zelf te kijken welke klanten in dit gebied wonen en proactief een vergoeding over te maken. Verder snap ik niet waarom het formulier voor een vergoeding niet online gezet wordt terwijl dit wel in de procedure staat. Ik krijg toch het gevoel dat T-Mobile alles doet om het aanvragen van een vergoeding te ontmoedigen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @bw_van_manen 

Bedankt voor je gegevens! Deze zijn nodig om een extra controle te doen zodat ik zeker weet dat ik de contracthouder spreek. De formulier wordt alleen online gezet als het een landelijk probleem treft. Aangezien het om een lokale issue ging, is de formulier niet gedeeld. Maar geen zorgen ik heb je verder geholpen via een privébericht en hoop dat hiermee alles naar wens is.