Beantwoord

Internetverbinding 5G/4G heel slecht

  • 19 August 2021
  • 5 reacties
  • 2128 Bekeken

Ik heb sinds ik mijn abonnement heb verandert naar onbeperkt internet heel slecht internetverbinding

 

Bij instellingen moet ik het zelf steeds wijzigen zodat ik wel verbinding heb omdat het niet meer automatisch verbinding maakt.

Mijn internet is heeel erg sloom geworden. Of het werkt soms helemaal niet meer.

 

Kan dit opgelost worden ?

 

Ik heb een s20+.

icon

Beste antwoord door Waqqas 19 August 2021, 10:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @fantasytijger 

Iemand anders met een Galaxy s20+ had ook een probleem met het schakelen tussen 4G en 5G.

Echter was 4G wel gewoon snel dus zou je eens 4G kunnen selecteren bij netwerkmodus?

Bekijk de snelheid ook eens buiten indien je binnen bent of op een andere locatie.

Verder kan je ook eens proberen om de simkaart in het 2de simslotje te plaatsen of in een andere toestel.

Ook wanneer ik het naar 4G instel doet hij het in het begin snel en daarna weer langzaam en moet ik het weer wisselen en zo gaat het de hele tijd door.

 

Ik kan simkaart in het 2de slotje plaatsen omdat daar mijn geheugenkaart in zit.

Reputatie 7
Badge +15

@fantasytijger 

Ander toestel misschien? Als de simkaart het daar ook niet goed in doet dan kan je eens een nieuwe simkaart aanvragen in je My T-Mobile account.

Mijn 4g verbinding in centrum den haag is op dit moment slecht ik heb een s21

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @snaatje 

Is de verbinding alleen slecht op die specifieke locatie of ook als je op andere locaties bent? Test ook eens 5G 😀

Reageer