Beantwoord

"Kan niet verbinden" melding en geen mobiel internet.

  • 15 July 2022
  • 5 reacties
  • 536 Bekeken

Goedenavond,

Sinds gisteren middag wil mijn telefoon niet meer bellen en doet ook het mobiele internet het niet meer. Halverwege een gesprek viel de verbinding weg en kon ik niet opnieuw bellen. Ik heb al geprobeerd om mn telefoon opnieuw op te starten, de netwerkinstellingen te resetten maar het helpt niet. Als ik nu probeer te bellen geeft mijn telefoon aan "kan niet verbinden" maar 1 a 2 minuten later komt er bij de persoon die ik probeerde te bellen wel een bericht binnen van een gemist gesprek van mij... 

Ik snap er niets van, misschien kunnen jullie me helpen?

Ik heb een galaxy note 10 plus van 1 jaar oud.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door m_dubbeldam 17 July 2022, 01:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Probeer de simkaart eens in een ander toestel. 

Bedankt voor je reactie!

Mijn simkaart doet het niet in het andere toestel, dus vandaag een nieuwe simkaart gehaald bij de t-mobile shop. Ik kan nu wel weer bellen, maar mn mobiele internet blijft heel traag. De medewerker in de winkel heeft mij geadviseerd contact op te nemen met Samsung…

 

Reputatie 7
Badge +14

Mobiele gegevens worden ook vertraagt als je maandbundel op is. Zou dat het geval kunnen zijn?

Dat hebben we gisteren idd ook bekeken, maar dat is het helaas niet. Ik heb nog ruim 7000mb van de 10000 over.

Ik ben bang dat er toch iets met het toestel aan de hand is. Ik heb hem meer dan een half jaar geleden een keer laten vallen waardoor er nu een barstje in het scherm aan de rechter onderhoek zit, daarna geen enkel probleem gehad met de telefoon. Maar ik ben een beetje bang dat als ik hem wegbreng voor reparatie dat ze daar over vallen en dat ik dalijk enorme kosten krijg voor het vervangen van het scherm en voor wat er daadwerkelijk kapot is. 

Ik heb toevallig een vergelijkbare ervaring. En mijn vrouw ook. Lijkt ook niet locatie-afhankelijk. Daarvoor nooit problemen. Is er iets aan de hand in het netwerk?

Herstart van telefoon lost het probleem op. Betreft twee iPhones, de ene met een oude Sim van ca 6 jaar oud en een betrekkelijk nieuwe Sim van ca 3 jaar oud.