Beantwoord

Kan wel bellen maar vaak niet gebeld worden

  • 9 August 2022
  • 9 reacties
  • 2616 Bekeken

Ik heb al een paar maanden een probleem met gebeld worden.

Als iemand mij beld gaat mijn telefoon niet over en krijg ik later een sms dat ik een oproep gemist heb.

Vind dit heel vervelend worden. 

Waar kan dit aan liggen voorheen nooit problemen hiermee gehad. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 August 2022, 21:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @essy23 

Ik zie dat je mijn collega hebt gesproken en dat een nieuwe simkaart onderweg is. Ik hoop dat het hiermee wordt opgelost!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @essy23 

Heb je dit probleem bijvoorbeeld alleen thuis of ook op andere locaties? Je zou je simkaart eens kunnen testen in een andere telefoon om te kijken of het aan je simkaart ligt of aan je telefoon.

Hoi waqqas,

Ik heb dit probleem ook op andere locaties. Simkaart in ander toestel gedaan maar probleem bijft.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@essy23 

En een andere simkaart in jouw toestel werkt wel gewoon goed? Je zou misschien via de app eens een vervangende simkaart kunnen aanvragen of als je in een winkel het probleem uitlegt dan krijg je misschien gratis een nieuwe.

Kosten voor een vervangende simkaart zijn €5,09.

Hoi waqqas

 

 

Ja,dus ligt niet aan me telefoon.

 

Ik ga morgen bellen naar klantenservice.

Kijken wat hun zeggen.

Wat ik wel apart vind is wat je me zegt, over me simkaart want ik ga niet 5,09 euro betalen voor een nieuwe simkaart want ik denk dat het aan de server ligt.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Die server is een apparaat wat voor iedereen gebruikt wordt  Als daar een probleem in zit moeten er veel mensen last van hebben.  Voor een gesprek is jouw toestel een uniek deel van de verbinding.  Als deze niet goed reageert bij een oproep heb alleen jij daar last van.

Belangrijk is te begrijpen of je over 3g of 4g belt en hoe de dekking is. Wat voor toestel heb je precies en ervaar je dit alleen thuis of eigenlijk 'overal'?

Ik bedoelde niet server maar service.

Ik heb 4g en heb de samsung galaxy s21 plus ik heb dit op andere locaties ook.

Ik heb dit nog nooit eerder gehad. 

 

Reputatie 7
Badge +15

@essy23 

Daarom kun je ook het beste langs een T-Mobile winkel gaan en daar het probleem uitleggen, misschien willen ze je daar wel gratis een verbangdnde simkaart geven.

Hoi hajar,

Klopt ik krijg een nieuwe simkaart en hoop dat het dan opgelost is🤞