klacht: Maand (!) geen stabiele verbinding

  • 16 May 2023
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

Beste, hierbij mijn klacht na diverse (pogingen) contactmomenten telefonische klantenservice en T-shopwinkeltje,

 

Tot voor kort 10+ jaar tevreden T-Mobile klant. Wonende en werkzaam omgeving Amsterdam Buitenveldert.

Sinds half april inkomende en uitgaande gesprekken niet te verstaan.

Verbinding dermate dramatisch dat het meerdere oproepen kost om door het keuzemenu van de telefonische klantenservice heen te worstelen zonder dat de verbinding wegvalt.

 

18 april:

Telefonische klantenservice: “Sorry meneer Consultant in een Joggingpak, de verbinding is zo slecht dat ik u niet meer kan verstaan... Nu hoor ik u helemaal niet meer, probeert u het via de chat excuses...

Ik verplaats mij naar T-shop Gelderlandplein:

Er zit wel een barst in uw scherm en u gebruikt een ouder toestel. Onze nieuwe toestellen hebben een betere antenne.

- “Barst zit er meer dan 4 jaar, nooit problemen, ik weet zeker dat er sinds kort iets mis is met jullie netwerk. Ik kan van de een op de andere dag niet meer telefoneren.”

...

Goed, ik ben al ruime tijd aan een nieuw toestel toe en ik gun de beste man zijn verkoop. Ik besluit mijn T-Mobile abonnement te verlengen en schaf de Galaxy S23. Op advies van de verkoper doen wij ook een simkaart wissel.

 

Ik kwam met een klacht over de verbinding. Ik vertrok met een verlengd abonnement en een €800,- telefoon. Later die middag ontvang ik de e-mail: ‘Belangrijk: onderhoud aan ons netwerk.’ ...

 

15 mei:

Al een week is elke oproep inkomend en uitgaand helemaal dood. Als er al kan worden aangenomen dan is er 0 geluid.

Ik verplaats mij naar T-shop Gelderlandplein:

“Ik begrijp uw klacht meneer Consultant in een Joggingpak. Wij kunnen in de winkel sinds een aantal dagen ook helemaal niks meer doen. Er is geen verbinding in de wijde omgeving. De telefonische klantenservice kunnen wij inderdaad ook niet bereiken.”

 

Beste T-Mobile ik heb mijn goede wil getoond. Abonnement verlengd, nieuwste toestel aangeschaft. Ik gebruik 1 telefoonnummer zowel privé als zakelijk. Meer dan een maand geen verbinding in de wijde omgeving rondom mijn woonwerk is onacceptabel. Ik moet reizen om telefoongesprekken te kunnen voeren en ik ben voor anderen onbereikbaar. Dit kost mij inmiddels veel geld.

 

Gewenste oplossingen:

  • Ik verneem graag concreet vanaf welke dag jullie netwerk weer op orde is in omgeving Amsterdam Buitenveldert/Zuidas/Rivierenbuurt.
  • Ik wil de mogelijkheid om per direct uit dit abonnement stappen, indien het netwerk in mijn woonwerk-omgeving vanaf vandaag niet binnen 48 uur functioneel is.
  • Ik wens een compensatie. Ik ben tot dusver extreem geduldig en coulant.

Consultant in een Joggingpak 7 maanden geleden

In de T-shop hadden ze niet de bevoegdheid om iets aan compensatie in orde te maken.

 

De dekking van jullie netwerk is inmiddels stabiel.

 

Na 1 telefoontje met de klantenservice van T-Mobile heb ik een ruime compensatie aangeboden gekregen.

Voor alle dagen dat de dekking niet goed is geweest krijg ik mijn volledige abonnementsgeld terug. Compliment aan T-Mobile goede oplossing.

 

Ik ben weer tevreden.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Consultant in een Joggingpak 

Wat jammer om te lezen dat je een mindere netwerkervaring hebt. Ik wil graag voor je uitzoeken hoelang de werkzaamheden gaan plaatsvinden. Ook wil ik kijken wat ik verder nog voor je zou kunnen betekenen. Ik heb daarvoor wat gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder!

@Hajar Ik heb je een bericht gestuurd.

Vriendelijke groet,

Consultant in een Joggingpak 

@Hajar Ik heb je een bericht gestuurd.

Vriendelijke groet,

Consultant in een Joggingpak 

Al weer 25 dagen overheen gegaan. Laat maar zitten, ik ga langs de T-shop met mijn compensatieverzoek, dit schiet niet op.

Reputatie 6
Badge +6

@Hajar Ik heb je een bericht gestuurd.

Vriendelijke groet,

Consultant in een Joggingpak 

Al weer 25 dagen overheen gegaan. Laat maar zitten, ik ga langs de T-shop met mijn compensatieverzoek, dit schiet niet op.

Hoi @Consultant in een Joggingpak, mijn collega is even tijdelijk afwezig, maar ik neem het van haar over! Dank voor je geduld en begrip. Ik kijk graag met je mee wat ik voor je kan betekenen. Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

In de T-shop hadden ze niet de bevoegdheid om iets aan compensatie in orde te maken.

 

De dekking van jullie netwerk is inmiddels stabiel.

 

Na 1 telefoontje met de klantenservice van T-Mobile heb ik een ruime compensatie aangeboden gekregen.

Voor alle dagen dat de dekking niet goed is geweest krijg ik mijn volledige abonnementsgeld terug. Compliment aan T-Mobile goede oplossing.

 

Ik ben weer tevreden.

Reageer