Beantwoord

Mailadres van een Contact in de block door glass operator.

  • 2 November 2021
  • 8 reacties
  • 167 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 82 reacties

The mail system. 

an-meijer@outlook.com :host

Outlook - com. Olc. Protection. Outlook. Com

(104.47.55.33)said :550 5.7.1

Unfortunately, messages from (37.143.82.179)weren't sent. Please contact your internet service provider since part of their network is on our block list (S3150)

You can also refer your provider to

http://mail. live. com /mail /troubleshooting. aspx#errors. (MW2NAM10FT011. eop-nam 10. prod. protection. outlook

. com) in replay to mail from command.

 

 

Haal alstublieft dit adres van de block. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 2 November 2021, 19:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

The mail system. 

Haal alstublieft dit adres van de block. 

T-Mobile is er druk mee bezig zoals je ook kunt lezen in het volgende topic;

 

  

Goedemiddag all, een langverwachte update: zoals inmiddels bekend is, komt het voor dat wanneer je een e-mail stuurt vanuit een T-Mobile e-mailadres naar e-mailadressen van Microsoft (denk aan hotmail.com, live.com en outlook.com), deze mail niet altijd aankomt bij de ontvanger. Je krijgt vervolgens een bounce message terug waarin wordt verteld dat je contact op moet nemen met jouw provider omdat het IP-adres op een blacklist staat.

Er wordt momenteel keihard gewerkt aan een oplossing. Jammer genoeg is deze niet op heel korte termijn te verwachten. Dit komt doordat wij hierin afhankelijk zijn van de beheerder van deze blacklist. 

Zodra er updates zijn, plaatsen we die in dit topic. Bedankt voor jullie geduld en melding!

 

Reputatie 1

Hoe lang duurt het nog voor dat ik weer mensen kan bereiken via Outlook. Ik heb veel outlook contacten. Ik denk dat ik overstap. Naar een andere provider. 

Hoe lang duurt het nog voor dat ik weer mensen kan bereiken via Outlook. Ik heb veel outlook contacten. Ik denk dat ik overstap. Naar een andere provider. 

 

  1. In het topic waarnaar is verwezen zal je eerder antwoord krijgen, het is n.l. niet te doen om alle topics die over het zelfde onderwerp gaan met het zelfde antwoord te beantwoorden.
  2. Een andere provider zal heel weinig verschil maken (ben ik bang), ook KPN, Freedom en Ziggo hebben dit probleem met enige regelmaat zoals bij hen op de fora te lezen is.

Maar… ze zijn er druk mee bezig!

Reputatie 1

Ok, maar ik heb een belangrijke mailgroep waar ik 5 Outlook contacten heb. Die kan ik nu niet beantwoorden. 

Reputatie 1

Documenten moeten verstuurd worden. 

Reputatie 7
Badge +14

Maak dan even een (tijdelijk) gmail adres aan. Dan kun je de documenten in ieder geval versturen.

Reputatie 7

Ik begrijp niet dat providers nog email aanbieden. Het is geen 1998 meer.

Volgens mij moet je wel kunnen mailen via de webmail van T Mobile

Reputatie 1

Ga ik proberen