Beantwoord

MB aanvuller werkt niet

  • 26 July 2021
  • 7 reacties
  • 4724 Bekeken

Ik ben bijna door mijn internetbundel heen en wil een mb aanvuller bijkopen. Ik heb dit 2 weken geleden al een keer gedaan, alleen nu blijft er staan dat ik eerst 80% van die bundel op moet maken om een nieuwe kunnen kopen. Inmiddels ben ik al over die 80% heen, maar kan ik nog steeds geen nieuwe kopen. Hoe kan ik dit oplossen zodat ik niet zonder internet kom te zitten?

 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 26 July 2021, 09:03

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @mandyvoorn1997  Heb je de telefoon al een keer opnieuw opgestart? Soms helpt dat.

Laat even weten of het nu wel lukt ander ga ik even hulp voor je zoeken bij de moderators 

Hallo, 

ik heb hetzelfde probleem. Wil mb aanvullen maar er staat dat er geen bundels beschikbaar zijn. Wel inmiddels door de 80% heen en hier ook een sms over gehad. Telefoon al meerdere malen aan en uit gezet. Heb jij het nog voor elkaar gekregen? En hoe heb je dit gedaan? 
 

groeten 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nena0315 

Ervaar je dit probleem alleen via de app of ook de desktopversie? Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw downloaden? Als dat niet lukt kun je dan een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Ik kijk dan graag met je mee!

Goeden avond, ook ik heb dit probleem, eerste extra gekochte data bundel zo goed als op, opnieuw aanvullen lukt niet, zowel via app als internet pagina, tel gereset, no help. Zonder internet kan ik niet eens meer navigeren, graag assistentie of de juiste handelingen om dit probleem op te lossen. Groet Erik

Net gesproken met de helpdesk, volgens hem moet de eerste aangevulde databundel helemaal op 0 staan voor je een nieuwe kunt starten. Er van uitgaande dat dat echt zo is … niet echt handig, hij kon mij verder dan ook niet helpen, ik ga wachten tot de laatste 200 mb ook op zijn en houd mijn vingers crossed. 
 

de aanwijzingen over 80% zijn verwarrend, dat zou aangepast moeten worden. 

En idd tien teller op 0 stond kreeg ik weer aanvullers!

niet zo handig onder het rijden…

Reputatie 7

Hoi @ERT11,

Zo te zien ben je er zelf al verder helemaal achter, maar wilde hier toch nog wat meer informatie over geven! 

Bij onze particuliere, “reguliere” abonnementen kun je inderdaad al aanvullen na 80% verbruik van de databundel en aanvuller. Jij maakt echter gebruik van een zakelijk abonnement waarbij bepaalde afspraken zijn gemaakt over de voorwaarden van het abonnement. Eén van die voorwaarden is dat er bij jouw aansluiting pas bij 100% verbruik van de bundel een aanvuller worden geactiveerd. Snap dat het niet ideaal is wanneer je bijvoorbeeld in de auto zit en de bundel is op, maar jammer genoeg kan ik er niet iets anders van maken in dit geval.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag van je!

Reageer