Beantwoord

MB gaan snel op

  • 25 April 2023
  • 2 reacties
  • 390 Bekeken

Reputatie 3

Goedemiddag ik heb een vraag ik ben in het bezit van een Galaxy A31, en de mb's gaan de laatste tijd heel snel op zonder dat ik er iets mee doe, wat is de oorzaak hiervan en hoe kan ik het oplossen?

 

mvg,

S

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 26 April 2023, 14:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sairoen44 

Kan je eens in de instellingen bij gegevens gebruik kijken welke apps er veel data verbruiken en dan kan je kijken naar hoe dat te verminderen.

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag ik heb een vraag ik ben in het bezit van een Galaxy A31, en de mb's gaan de laatste tijd heel snel op zonder dat ik er iets mee doe, wat is de oorzaak hiervan en hoe kan ik het oplossen?

 

mvg,

S

Hi @Sairoen44Als je bundel snel op gaat, kun je heel gemakkelijk je verbruiksstatus inzien in je My T-Mobile account: https://www.t-mobile.nl/my/verbruik-en-kosten. Onder het kopje ''internet'' kun je precies zien hoe veel data er per dag is verbruikt. Wegens privacy redenen kunnen wij niet inzien aan wat je data is verbruikt. Je kunt dit wel zelf terugvinden in de instellingen van je toestel. Ik beschik zelf over een Android toestel en bij mij kan ik dit terugvinden bij instellingen > Verbindingen > gegevensgebruik > gebruik mobiele gegeven. Daar kun je precies zien aan welke apps je data per dag is verbruikt. Je kunt daar ook terugvinden hoe veel data en aan wat je via je Wi-Fi netwerk hebt verbruikt. Bij een iPhone kan je dit terugvinden bij 'Instellingen' > 'Mobiel netwerk' of 'Instellingen' > 'Mobiele data'. 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer