Mijn sim is geblokkeerd wat moet ik doen?

  • 3 August 2022
  • 8 reacties
  • 195 Bekeken

Mijn sim is geblokkeerd wat moet ik doen en het telefoonnummer is niet gekoppeld aan mijn t-mobile account


This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Wat is de reden van blokkade? Is het de pukcode die je nodig hebt, of ben je afgesloten? Is het een prepaid of abonnement?

abonnement

Reputatie 7
Badge +14

abonnement

En wat gaat er precies mis? Heb je geen pukcode, of staat er een onbetaalde betaalde rekening uit?

De simkaart werkte normaal, toen verscheen er een foutmelding en kon ik me op geen enkel netwerk registreren

Reputatie 7
Badge +14

Probeer je sim eens in een ander toestel . Of is er misschien sprake van achterstallige betalingen. Dan zul je die eerst moeten betalen  

Ik heb twee sims, de eerste sim, ik heb er een account voor gemaakt, de instellingen ingevoerd en de sim gedeblokkeerd, maar de tweede sim kon het niet deblokkeren omdat ik geen account voor deze sim heb, wat moet ik doen 

Reputatie 7
Badge +14

Bel dan even de klantenservice. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mo4vip0 

Is het inmiddels opgelost? Zo niet, dan wil ik graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN kunnen sturen? Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht.