Mobiel blijft in verkeerde zone staan

  • 27 June 2022
  • 7 reacties
  • 330 Bekeken

na terugkomst van vakantie blijft mijn mobiel op Duitsland staan, in het scherm waar ik mijn tegoed kan zien. Ik kan dit niet terug krijgen naar nl.  We hebben de afgelopen weken vakantie gehad en zijn in verschillende landen geweest en daar geen probleem. Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd ,de telefoon een tijdje uit laten staan. Bijninstellingen staat het netwerk op t mobile nl. Hoe krijg ik dit weer goed


This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mobielluc 2 

Staat je locatie misschien uit?

 

Hallo @Mobielluc 2 

Staat je locatie misschien uit?

 

volgens mij niet.weer app e.d. weet mijn adres wel te vinden.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mobielluc 2, heb je netwerkinstellingen hersteld en de simkaart in een ander toestel getest en dan een andere simkaart in jouw toestel? Dit zou automatisch moeten herstellen wanneer je de netwerkinstellingen terugzet! 

Mocht het nog niet gewerkt hebben, laat het me weten, dan schakel ik de hulp in van onze experts!

Ik heb alles uit en weer aan De app opnieuw geïnstalleerd.Zonder direct resultaat.

Na ongeveer een dag is het weer goed.Volgens de t mobiel app ben ik ook weer in Nederland.Ik snap niet hoe het een en ander kan gebeuren.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mobielluc 2 

Het kan zijn dat er een vertraging was bij het verbinden met het Nederlands netwerk. Fijn dat het weer is opgelost! Als er in de toekomst vragen zijn, dan kun je hier altijd terecht. 

Ik heb dit probleem nu terwijl ik een paar uur geleden in Costa Rica ben aangekomen. Wanneer ik in m'n T-Mobile account kijk ben ik volgens T-Mobile nog in de EU (Spanje), terwijl ik dus in zone 3 zit.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SArentz1 

Heb je ook geprobeerd om het toestel opnieuw te starten? Zie je op je toestel wel staan dat je verbonden bent met een netwerk daar? Zo niet, zou je dan handmatig een netwerk kunnen selecteren? Op deze pagina kun je het land selecteren waar je bent en zien met welke providers je kan verbinden. 

Ik hoor graag of het dan is opgelost! Mocht dat net zo zijn, zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kijk ik met je mee.. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen.