Mobiel hotspot maken geeft nat 3 aan op mijn ps5. Hoe krijg ik nat 2?

  • 12 December 2022
  • 5 reacties
  • 379 Bekeken

Hoi,

Ik neem mijn ps5 dagelijks mee naar hotels vanwege werk op iets langere afstanden in Nederland en gebruik dus mijn tmobile abonnement en creëer een hotspot op mijn Samsung s22 zodat ik online kan spelen. Maar mijn probleem is dus nu dat deze verbinding mij een nat type 3(strict) geeft op de ps5 waardoor ik niet alle connectiviteit heb om multiplayer te spelen.

De bedoeling is dat ik nat type 2 moet hebben en vandaar dat ik hier een topic gestart heb om te vragen hoe ik dit voor elkaar krijg. 

 

Ik heb al naar de andere topics gekeken en alles gedaan wat daar stond, maar niets helpt. Van 5g naar 4g gegaan, een kopie gemaakt van de access point en de naam veranderd, settings van IPv4 naar IPv4/6 veranderd etc. 

 

Is er iets wat ik gemist heb? Ik begrijp dat het niet conventioneel is om met een hotspot van je telefoon op een console te spelen en dat niet veel mensen hier ervaring mee hebben, maar hoop echt dat er iemand is die dit voor mij kan oplossen.

 


5 reacties

Niemand die kan helpen?

Reputatie 7
Badge +14

Dat is niet mogelijk met een mobielabonnement.  Probeer de wifi netwerken in hotels, maar die zijn ook vaak beperkt in mogelijkheden.

Dat is wel jammer om te horen, maar bedankt voor je antwoord.

Reputatie 3

Je kan de internet APN proberen, dit zou moeten werken. 

Hiermee krijg je public IP die elke 24 uur veranderd. Ook is de snelheid gelimiteerd op 190Mbps download.

Je kan de internet APN proberen, dit zou moeten werken. 

Hiermee krijg je public IP die elke 24 uur veranderd. Ook is de snelheid gelimiteerd op 190Mbps download.

 

Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik had onderstaande foto gevonden met de instellingen, klopt dit?

 

 

Reageer