Beantwoord

Mobiel van DTAG af

  • 11 November 2021
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

Kunnen de mobiele verbindingen van DTAG af?

Zover ik weet zijn/worden jullie geen onderdeel van Deutsche Telekom meer, en de omleiding van alles via Duitsland maar verbinden met mn eigen servers een hel.

Zo betaal je mooi voor 5g snelheden, maar haal je maar een paar mbit. 

icon

Beste antwoord door Dave 15 November 2021, 15:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7

Hi @hahaha2223,

Ik heb het even bij mijn collega’s van de netwerkafdeling nagevraagd, maar we verwachten hier voorlopig nog geen veranderingen in. 

Je geeft aan dat het allemaal niet goed werkt en daar willen we natuurlijk graag met je naar kijken. Ik raad je daarom ook aan om via de dekkingskaart al een melding te maken van jouw netwerkproblemen. Op die manier kunnen mijn collega’s dit dan nader voor je onderzoeken, kijken waar de problemen liggen en hopelijk een oplossing bieden.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag van je!

Reputatie 3

De naam DTAG betekent trouwens niet dat het verkeer via Duitsland verloopt. DTAG heeft ook een aantal POPs in Amsterdam staan waar ze ook een flink aantal transitverbindingen hebben. GeoIP in een traceroute is meestal niet betrouwbaar omdat het meestal alleen naar het land van het bedrijf kijkt dat eigenaar is van het IP. De hostnaam in de traceroute zegt meestal meer (bevat iets van am of ams als het in Amsterdam zit).

Heb je anders een traceroute van je 4G verbinding naar het ip in kwestie? Of juist andersom? Dan kunnen we eens naar het daadwerkelijke pad kijken.