Beantwoord

Mobiele data werkt niet

  • 11 August 2022
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 1

Mijn mobiele gegevens werkt niet als WiFi uitgeschakeld is. Ik gebruik prepaid

icon

Beste antwoord door justjoey 12 August 2022, 11:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @justjoey 

Als je bijvoorbeeld buiten bent en WiFi staat aan dan heb je wel 4G en wanneer WiFi uit staat heb je geen 4G?

Zou je eens kunnen kijken of het resetten van de netwerkinstellingen helpt?

Reputatie 1

Goedemorgen. Het is inmiddels opgelost.

Heel vreemd dat ik rond eind januari opnieuw ingesteld heb dat ik mobiele gegevens betaal met bundel Internet betalen met MB en daar van T-mobile 31 januari per SMS een bevestiging van heb gekregen. Tot gisteren heeft het niet gewerkt, dus heb ik gisteren opnieuw bovenstaande ingesteld.

Kreeg nl. Steeds een melding dat ik niet herkend werd.

Nu lukte het dus wel en weer dezelfde SMS gekregen als 31 januari.

Hoop dat het nu definitief is opgelost want heel onhandig als ik geen WiFi heb ik niet kan appen onderweg en ook geen apps kan ontvangen.

Ik weet dat deze bundel na 365 dagen weer opnieuw ingesteld moet worden. Vind ik overigens niet handig. Zou liever zien dat het doorloopt.

Bedankt i.i.g  voor je meedenken.